Heb abonnenment op krant De Morgen. Sinds 5 juli niet meer geleverd. Stuur dagelijks het daarvoor Bestemde klachtenformulier op en ontvang een geautomatiseerd bericht van ontvangst. 4 maal erin geslaagd om iemand van de klantendienst aan de lijn te hebben. Antwoord : ze zullen de bezorgdienst op de hoogte brengen. Op 4 mails naar klachtendienst geen antwoord. Geen tel, geen e-mail. Op brief naar vearntwoordelijke klachtendienst geen antwoord. Dus 18 dagen lang geen enkele uitleg. Dit verwacht je niet van een bedrijf dat met communicatie bezig is. Vandaag wist dantoch een medewerker van de klantendienst te melden dat men er mee bezig is en dat het probleem te maken zou hebben met moeilijkheden bij PPP ( Bedeling van Pers, Priodicals en Publiciteit). Als dat zo is, mag dit nooit een excuus zijn om de klant niets le laten weten. Hopelijk krijgt Testaankoop het gedaan dat zo'n eenvoudige klus als de bedeling van een krant hersteld kan worden. Alvast dank!