Terug

niet levering van krant

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

P. S.

Naar: Gazet van Antwerpen

01/07/2025

Beste, Ik ben geabonneerd op het Nieuwsblad. Sinds 22 april, einde van de krant bedeling door De Post, ontvang ik tot op heden 1 juli, geen enkele krant, met uitzondering van 23,24 april; 30 mei; 14,21 juni. Op 22 april krant geleverd om 15u30 door een Nederlands totaal onkundige persoon; en op 26 april ontvang ik deel 1 van de krant, geen deel 2 (bijlagen) maar wel een volledig Laatste Nieuws waarop ik niet ben geabonneerd. Dagelijks bel ik naar Het Nieuwsblad om te melden dat ik de krant niet heb ontvangen op een automatisch antwoordapparaat. Elke week heb ik dan ook telefonisch gesprek om mijn klachten kracht bij te zetten. Het abonnement wordt dagelijks verlengd met een dag. Men garandeert mij telkens dat zij met de streekverantwoordelijke het nodige zullen doen. Dat die nieuwe distributiefirma de aanbesteding binnengehaald heeft is onbegrijpelijk. Ze zijn totaal onbekwaam het hun opdracht uit te voeren en dit duurt nu meer dan 2 maanden. Ik vind dat die situatie juridisch moet kunnen aangevochten worden met schade vergoeding niet door de krant maar wel door de verdeler. Mijn abonnement is betaald voor papieren krant thuis geleverd. Kan Testaankoop hierbij helpen? Ik weet echt niet waar ik nog meer kan doen want het is aan de kranten opgelegd om met die nieuwe verdeler te moeten werken. deze firma heeft zeker meer dan 1,5 jaar de tijd gehad om klaar te zijn op 22 april gezien de post op het einde nog 6 maanden verlenging heeft gekregen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform