Terug

niet levering van betaalde goederen - weigering terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: Meubleta meubelen

01/02/2019

ik kocht bij Meubleta een kast, zetel en 2 nachtkastjes. Bij levering en na betaling bleek dat een deel van 1 nachtkastje ontbrak. Ik ben 5 maal langs gereden en verschillend malen telefonisch in contact geweest. De zaakvoerder wimpelde mij steeds af en ondanks zijn belofte om terug contact te nemen en de zaak op te lossen zijn we nu reeds 7 maanden verder.Hij beweert dat ze tussen mijn eerste en laatste bezoek éénmaal met een vrachtwagen en 2 man personeel speciaal zijn langs geweest (voor enkele onderdelen van 30 cm op 60 cm!!). Ik ben nadien nog langs geweest maar toch kunnen ze me de onderdelen niet meegeven.Ik heb de zaakvoerder, Eric De Schepper, telefonisch gevraagd de beide nachtkastjes terug te komen halen en mij het bedrag hiervan terug te storten. De zaakvoerder heeft mij dit telefonisch bevestigd. Echter na meer de 6 weken en enkele mails is hij van gedacht veranderd en nu weigert hij iets terug te betalen en de goederen terug te komen halen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform