Terug

Niet levering van betaalde bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: Cool blue

26/07/2023

Beste,op 16/06/2023 bestelde ik het product Jupio NP-FW50 .Ik ontving dezelfde dag nog een mail met het bericht dat mijn bestelling met ordernummer 72929343 is verzonden met Bpost.Vervolgens volg ik via Bpost de status van mijn bestelling. Deze kreeg als status:Pakje: 323211191400070935600044 - Voorbereiding van je pakjeDeze status is nadien niet meer gewijzigd en ik heb niets ontvangen. Op 20/07/2023 heb ik een mail gestuurd naar de klantendienst met de nodige uitleg en met de vraag om alsnog mijn betaalde bestelling te leveren of mijn geld terug te storten.Als antwoord laat men weten dat ik ruim na 14 dagen heb gereageerd en men niet meer kan achterhalen wat er mis is gegaan . Men deelt dan ook mee dat ze niets meer kunnen doen voor mij niettegenstaande het duidelijk is dat er niet werd geleverd. Daarna volgen nog meerdere mails heen en weer maar men blijft bij het standpunt en deelt nog mee dat men in deze niets meer kan betekenen.Hierbij herhaal ik nogmaals mijn vraag om mijn betaalde bestelling te leveren ofwel mijn geld terug te storten.Gelieve mij op de hoogte te houden van het verdere verloop van mijn, klacht.Hoogachtend

Berichten (1)

Cool blue

Naar: J. M.

27/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform