Terug

Niet-levering van bestelde bed

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. J.

Naar: EMMA Matelas

02/01/2024

Beste,Op 24/11/23 hebben wij een nieuw bed besteld bij Emma Sleep en dit voor een bedrag van€ 1.708,72.De levering zou in 4 stappen gebeuren en dit tegen 8/12/2023.Hieronder kan u zien welke producten er geleverd zouden worden.De eerste 4 producten zijn heden nog steeds niet geleverd, de laatste 4 wel.Nadat wij een e-mail ontvangen hadden van Emma Sleep met de info dat onze bestelling volledig geleverd zou zijn namen wij contact met hen op met de melding dat dit niet klopte.De enige reactie die wij van hen kregen was dat er wat problemen zijn met hun leverancier. Nadien namen wij nogmaals contact met heb op via e-mail en telefonisch maar ze kunnen ons niet zeggen waar onze bestelling is en al helemaal niet wanneer deze geleverd zou worden.Mvg,Jonas Janssens


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform