Terug

Niet-levering van besteld product

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. S.

Naar: FACQ

11/09/2023

Beste, Op 14 juni 2023 bestelde ik (via een klusjesman) bij Facq 2 onderdelen van een badkuip ter vervanging van kapot materiaal. Ook vandaag is er nog niets geleverd. De filialen in Diest (waar het besteld is) en Zaventem bevestigden de bestelling, waarbij ze me voor verdere hulp verwezen naar het contactcentrum (telefoonnummer 02 7198711). Maar daar willen ze me niet verder helpen.

Berichten (1)

FACQ

Naar: R. S.

11/09/2023

Goede middag,Nadat wij de nodige technische informatie opvroegen bij de leverancier, zijn de besproken 2 artikels op 27 juni in bestelling genomen.Dit zijn goederen die wij zelf niet op voorraad volgen en kennen dus een levertermijn.Onze klant-installateur werd hiervan op de hoogte gesteld en hij bracht ook zijn klant op de hoogte.Vandaag zijn deze goederen nog steeds niet beschikbaar.Eens de bestelde goederen toekomen in ons centraal magazijn, zal de installateur hiervan automatisch een bericht ontvangen.Het is de installateur die zijn klant vervolgens op de hoogte brengt met een planning van plaatsing van deze bestelde goederen.Wij hebben Dhr. Sijens hierover gea¯nformeerd, toen hij ons vandaag omstreeks 11u opbelde.Hopend ook via deze weg goed te hebben gea¯nformeerd,Met groene groeten,Mario De RyckShowroom manager andGreen House advisorAFWEZIG OP VRIJDAGTEL: 013392213 FAX: 013392210LEUVENSESTEENWEG 202, 3290 DIESTwww.facq.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform