Terug

niet-levering van besteld en betaald product

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: FNAC BELGIUM

13/12/2023

Op 13/11/2023 werd een bestelling geregistreerd van een CD single 'Now and then' (Beatles) aan 5,69€, bestelbonnummer G6TPP76MR6XW4, betaald in Fnac Antwerpen (verkoper VEN4042), ref. web C993GU5B3UMVQ4. Kasticket ref. 30000063. Op 17/11 krijg ik een mail 'Wij maken je bestelling klaar' en dezelfde dag 'is verzonden'. De carrier-tracking vermeldt 'Confirmation of preparation of the shipment received'. De bestelling is nooit aangekomen. Op 27/11 heb ik gebeld met de Helpdesk en werd mij gezegd dat 'de webshop contact zal opnemen met Bpost'. Geen nieuws ontvangen. Op 5/12 ben ik naar Fnac Antwerpen gegaan en de medewerker heeft voor mijn ogen een mail gestuurd naar de webshop met vraag voor opvolging. Ik zou een antwoord in cc krijgen. Ik heb sindsdien geen nieuws ontvangen. Ik heb kasticket en alle mailverkeer bewaard. Nooit reactie ontvangen. Ik wacht op levering of terugbetaling. Tegelijk had ik een ander product besteld (bestelbonnummer GC3JZJPY3WXW4° en dat is WEL aangekomen.

Berichten (1)

L. V.

Naar: FNAC BELGIUM

13/12/2023

Deze klacht werd ingediend op naam Lieve Van Leuven, lid Test Aankoop, in naam van Philippe Lardinois, echtgenoot. Email lardinois@skynet.be.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform