Terug

Niet levering stofzuiger

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Dyson

30/05/2024

Beste mevrouw mijnheer, Ik bestelde bij Dyson,een stofzuiger V12,besteld op 18 mei 2024.Op 22 mei ,meld Dyson,dat er een probleem met de levering.Erbis iets mis gegaan metnonze Dyson bestelling.We moeten contact opnemen met de bezorger Post.nl.Zij melden ons dat we contact moeten opnemen met Dyson,want dat is de opdrachtgever.Daarna worden we van het kastje naar de muur gestuurd.Hun laatste chat: we gaan het doorgeven aan de bevoegde personen,die binnen 5 dagen zullen reageren. We hadden gisteren voor onze oude stofzuiger,ook een Dyson,maar dan de V8,een nieuwe batterij besteld,wel die is vandaag geleverd.Dus het kan echt wel snel.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform