GeachteOp 15/9/2023 bestelde ik via jullie online portaal een mooi cadeautje voor mijn man. IPhone 14 ter waarde van 829€. Na een week of 2 wachten zonder enkele info, nam ik zelf contact op. Ze vertelde me dat er enige vertraging was, maar dat ik nog verder kon wachten.Op 31/10/2023 was mijn man jarig. Omdat ik nog steeds mijn cadeau niet ontvangen had, ging ik enkele dagen daarvoor naar een Telenet winkel. Daar vertelde ze me dat er iets fout liep maar dat ze niet veel konden doen. Vermits ik het cadeau echt wilde afgeven, kocht ik in de Telenet winkel alsnog een nieuwe iPhone en nam deze meteen mee.Hiervoor moest ik hem zelfs aankopen op mijn schoonvader zijn naam omdat mijn “korting” geblokkeerd staat door de bestelling. (Hugo Aertgeerts)Ondertussen 3 maanden verder, veel telefoons-winkel bezoeken-mails zonder antwoord-chats. Sta ik nog geen stap verder. Ondertussen is het ook al 2 weken geleden dat ik een ingebrekestelling aangetekend opstuurde. Ook hier krijg ik geen antwoord op.Ik verwacht dat jullie nu eindelijk stappen gaan ondernemen. Graag ontvang ik het volledige bedrag terug op mijn rekening van de niet geleverde iPhone en dit binnen de 14 dagen.829€BE37 7310 1272 2028Greet Van LoockAlsook eis ik een deftige schadevergoeding voor al mijn tijd en de administratieve kosten die ik leed hierdoor.(Aangetekend schrijven)