Terug

niet levering gsm toestel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. G.

Naar: Het Nieuwsblad

14/02/2020

Beste,Ik heb in november een slim abonnement afgesloten bij Het Nieuwsblad. Bij dit abonnement is er een GSM 11 vervat. De GSM wordt geleverd binnen een termijn van 6 weken nadat het geld van de rekening gegaan is. Concreet heb ik betaald op 6/12. Ondertussen zijn deze 6 weken al ruim overschreden en heb ik al meermaals contact gehad met de klantendienst van Het Nieuwsblad. Telkens wordt er beloofd dat ik spoedig mijn toestel zal ontvangen maar helaas. Ik zou ook gecontacteerd worden door de koerierdienst maar ook dit gebeurd niet.Ik heb deze formule genomen omdat mijn toestel versleten is. Ondertussen heb ik er al kosten moeten aan doen.Gelieve dit na te kijken.Alvast bedankt!Anouk Gillis

Berichten (1)

Het Nieuwsblad

Naar: A. G.

14/02/2020

BesteBij deze bevestig ik dat onderstaande klacht onderling met de klant afgehandeld werd.Met vriendelijke groetRobby Van Rossum Klantenservice Operations managerMEDIAHUIS Katwilgweg 2 B-2050 Antwerpenwww.mediahuis.be robby.vanrossum@mediahuis.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform