Terug

niet levering en niet terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Elektro Lommelen

07/01/2024

Beste, ik bestelde een wasmachine Product code LR63XR844 AEG, model 914913144 op 17/05/23. Het toestel bleek niet in voorraad en zou besteld worden. Bij elke navraag werd de leveringsdatum in de toekomst verschoven. Uiteindelijk hebben wij op 15/11/23 op voorstel van de Support Dienst, de terugbetaling gevorderd via het herroepingsdocument. Deze herroeping werd aangetekend ontvangen bij electro lommelen op 20/11/23. Volgens de contractuele voorwaarden zou deze herroeping binnen de 14 dagen worden verwerkt. Wij hebben op 7 en 26 Dec navraag gedaan bij de Support Dienst omtrent de terugbetaling. Ze zouden dit nakijken, maar wij kregen nooit concrete informatie omtrent de terugbetaal datum of methode.De oorspronkelijke bestelling is nu 8m uitstaand, de terugbetalings aanvraag is nu 2m uitstaand. Nooit werd een pro-actief bericht omtrent status, opvolging of oplossing door Electro Lommelen verzonden. Dit is uiterst onprofessioneel en getuigt van verregaande arrogantie tov de klant. Alle initiatief is steeds van onze kant uit verlopen ter opvolging van de bestelling. Omwille van de onduidelijkheid en achterwege blijven van de terugbetaling moeten wij ons nu reeds 8 maanden behelpen zonder wasmachine en gebruikmaken van de publieke wasserette in de gemeente. Dit brengt wekelijks extra kosten met zich mee voor gebruik toestellen, verplaatsing en transport (auto+parking). Wij kijken dringend uit naar een finale terugstorting van de € 627 zodat we elders een toesel kunnen kopen.

Berichten (3)

Elektro Lommelen

Naar: B. D.

07/01/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 733068665.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 733068665.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 733068665.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)

B. D.

Naar: Elektro Lommelen

25/01/2024

Beste, de klacht loopt nu al 17 dagen. Graag had ik vernomen wanneer de terugbetaling wordt uitgevoerd.mvg,Benoit

Elektro Lommelen

Naar: B. D.

25/01/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 738079661.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 738079661.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 738079661.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform