Beste, ik bestelde een wasmachine Product code LR63XR844 AEG, model 914913144 op 17/05/23. Het toestel bleek niet in voorraad en zou besteld worden. Bij elke navraag werd de leveringsdatum in de toekomst verschoven. Uiteindelijk hebben wij op 15/11/23 op voorstel van de Support Dienst, de terugbetaling gevorderd via het herroepingsdocument. Deze herroeping werd aangetekend ontvangen bij electro lommelen op 20/11/23. Volgens de contractuele voorwaarden zou deze herroeping binnen de 14 dagen worden verwerkt. Wij hebben op 7 en 26 Dec navraag gedaan bij de Support Dienst omtrent de terugbetaling. Ze zouden dit nakijken, maar wij kregen nooit concrete informatie omtrent de terugbetaal datum of methode.De oorspronkelijke bestelling is nu 8m uitstaand, de terugbetalings aanvraag is nu 2m uitstaand. Nooit werd een pro-actief bericht omtrent status, opvolging of oplossing door Electro Lommelen verzonden. Dit is uiterst onprofessioneel en getuigt van verregaande arrogantie tov de klant. Alle initiatief is steeds van onze kant uit verlopen ter opvolging van de bestelling. Omwille van de onduidelijkheid en achterwege blijven van de terugbetaling moeten wij ons nu reeds 8 maanden behelpen zonder wasmachine en gebruikmaken van de publieke wasserette in de gemeente. Dit brengt wekelijks extra kosten met zich mee voor gebruik toestellen, verplaatsing en transport (auto+parking). Wij kijken dringend uit naar een finale terugstorting van de € 627 zodat we elders een toesel kunnen kopen.