Beste, op 13.07.2023 bestelde ik online bij de firma Kruidvat met ordernummer 1447357008. Op 14.07.2023 ontving ik een bevestiging van PostNl dat ze het pakket ontvangen hadden. Dit pakket werd echter niet geleverd en bij het volgen van de track & trace code 3SDMDQ020794262 blijkt dat dit pakket achtergelaten zou zijn in Wichelen bij Het Krantenbaggetje. Dit is op een uur rijden van mijn woonplaats. Wanneer ik heden 19.07.2023 telefonisch contact neem met de winkel zegt men dat daar een pakjesstop is en dat dit werd doorgegeven aan PostNl. Ze verwezen me daarna door naar de SPAR winkel in Schellebelle. Telefonisch contact met deze winkel bracht me niet verder gezien het pakket ook daar niet geleverd werd. De track & trace wordt dagelijks aangepast nl. pakket ontvangen op 14 juli 23, zending gesorteerd en onderweg op 15 juli 23, bezorging niet gelukt pakket gaat naar PostNl punt op 15 juli 23. Op 17 juli verschijnt er aflevering uitgesteld ivm gesloten verklaring?? Op 17 juli 23 opnieuw pakket is ontvangen door PostNl. en zending is gesorteerd. Op 18 juli 23 terug aflevering uitgesteld ivm gesloten verklaring? Nu op 19 juli 23 zending is gesorteerd bezorgtijd vandaag? Weet PostNl zelf nog wat het aan het doen is met het pakket want het is niet geleverd en nergens terug te vinden. Ik zal het pakket ook niet ophalen in een afleverpunt gezien dit dient 'thuis bezorgd' te worden. Op 06.05.2023 heb ik reeds een klacht geformuleerd bij PostNl. wegens het niet leveren van 2 pakketjes afkomstig van twee verschillende bedrijven waaronder ook een pakket van Kruidvat. De verantwoordelijke afdeling zou toen volgens een mail van PostNl op de hoogte gesteld zijn en de bezorger zou op de situatie aangesproken zijn. Ik kan alleen maar vaststellen dat dit niets geholpen heeft en dat dus door PostNl verzaakt wordt om postpakketten op mijn adres af te leveren. Via Bpost heeft dat probleem zich nog nooit voorgedaan. Ik ben dus 3 pakketten kwijt evenals de kortingen die ik voor de producten zou ontvangen. Nu wordt ik ook nog eens van het kastje naar de muur gestuurd door Kruidvat die jullie als onderaannemer aannam. Ik eis dan ook dat de pakketten geleverd worden zoals afgesproken is en een billijke tegemoetkoming voor het verlies van de kortingen en tijd die ik reeds moeten investeren heb in deze problematiek.Bart B.