Terug

Niet levering bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: KRUIDVAT

17/07/2023

Beste, Op 13.07.2023 heb ik een bestelling geplaatst via de website van Kruidvat. Hierna ontving ik mijn ordernr. 1447357008 met als leveringsdatum 15.07.2023. De bezorgdienst die door Kruidvat werd aangenomen is PostNL. Het pakket werd niet geleverd op de voorziene datum en via track and trace stel ik vast dat dit pakket afgeleverd werd in een ophaalpunt op een uur rijden van mijn woning. Op 17.07.2023 heb ik getracht telefonisch contact te nemen met Kruidvat (3 maal) maar heb telkens na ongeveer 20 minuten ingehaakt. Uiteindelijk ben ik via KIKI (automatische chatbox) van Kruidvat na ongeveer 30 minuten in contact gekomen met een medewerkster, een zekere Funda. Ik heb het probleem uitgelegd en tevens meegegeven dat het reeds de derde maal op rij (laatste maal mei 2023) is dat PostNL. verzaakt om een pakje op mijn adres af te leveren. Ik heb toen eveneens geargumenteerd dat PostNL een onderaannemer is van Kruidvat en dat ik dus verwacht dat ze dit onderling oplossen en dat ik alsnog mijn goederen geleverd zou krijgen. Funda kon enkel een notitie maken en kon me voor de rest niet verder helpen. Gezien ik daar geen genoegen mee nam deelde ze me mee dat het pakje na een week zou teruggestuurd worden naar Kruidvat en dat ik dan na 14 dagen het geld zou teruggestort krijgen. Hierdoor heb ik geen goederen ontvangen, moet een week wachten voor ze het terug ontvangen bij Kruidvat, ik moet wachten op een terugbetaling en dan zou ik opnieuw moeten bestellen om mogelijk weer niets te ontvangen. Toen ik mevr. Funda meedeelde dat ik totaal niet geholpen werd en ik me zou beraden over juridische stappen kreeg ik plotseling weer de automatische chatbox. U zal verstaan dat het zeer frustrerend is om op dergelijke onprofessionele manier afgewimpeld te worden. Ik eis dan nu ook dat mijn betaling voor de goederen onmiddellijk worden teruggestort en wens een billijke vergoeding voor de moeite en stress die me dit tot nu al gekost heeft.Ik kijk dan ook uit naar een antwoord van uwentwege.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform