Beste, ik bestelde op 30/10/23 een vaatwasmachine whirlpool 3T133PFX . Ik betaalde 546€. Op de site stond een leveringstermijn van ongeveer 2 weken. Nadat alles was goedgekeurd, betaald was, vroeg ik wanneer het geleverd werd. Door problemen was de levertijd langer, tot week 48. Ze stelden een ander, duurder toestel te bestellen. Daar zijn we niet op ingegaan. Zekonden het vlugger leverendan op design vermeld was. Ik kontakteerde ze deze week. De levertijd was naar week 52 gegaan. Ze zouden misschien bij whirlpool zelf kunnen horen voor vluggere levering want in hun magazijn zijn er problemen met onderdelen. Ik heb gevraagd om de koop ongedaan te maken, maar daar hebben ze nog niet op gereageerd. Normaal reageren ze bijna onmiddellijk, maar nu ik mijn geld terugvraag heb ik nog niets gehoord.Kunnen jullie mij goede raad geven en helpen aubMvg Verhaegen Anita