Terug

Niet leveren van pakket

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. S.

Naar: Mondial Relay

28/08/2023

Beste, ik verzond op 17/08/23 een pakket met Mondial Relay, via het afhaalpunt Maves Keerbergen, doch tot op heden(28/08/23) bevindt het zich blijkbaar nog steeds in hun distributiecenter. Ik stuurde reeds 3 mails en 1 mail werd op mijn verzoek ook verzonden door Maves, doch er volgt geen antwoord. Ook telefonisch (betalend!) zijn ze niet te bereiken. Ik wend me derhalve tot jullie in de hoop dat een oplossing bereikt wordt. Het gaat om een pakket ter waar de van 160 €. Bij verlies van het pakket wens ik compensatie t.b.v. 160 €.Dank bij voorbaat voor de nodige inspanningen.Mvg,Peter Servranckx


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform