Terug

Niet leveren van pakket

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. H.

Naar: DPD Belgium

12/08/2022

Beste,Ik verwachte een pakket tussen 2 en 4 augustus dit is nu nog steeds niet geleverd we zijn nu 12 augustus men beweerd dat het aangeboden is op 2 augustus was heel de dag thuis er zat ook geen kaartje in de brievenbus niet aan de deur geweest. kwam terug in de depot terecht heb een omleidinggevraagd via de app. Naar een parcel-shop .heb de klantendienst dienst gebeld en werd ik steeds afgeschud met excuses als bestelwagen was vol. Fout bij scanning het ergste is steeds valse belofte met morgen word het geleverd heb in totaal 4x gebeld met bij elkaar 71 belminuten hoe laks ze met andersmans spullen omgaan is schandalig

Berichten (4)

DPD Belgium

Naar: C. H.

12/08/2022

Beste Christian,Het spijt me te horen dat de levering van uw pakket niet vlot verliep.Er was een leverpoging op 01/08, maar chauffeur kon uw adres niet vinden en dus ook geen briefje laten.De volgende pogingen zijn 04/08 en 05/08 maar niet geluk, blijkbaar had de chauffeur veel volume en kon niet alles leveren.Uw aanvraag via het systeem voor omleiding naar een shop is door een technisch probleem niet doorgekomen.Ik weet dat er problemen zijn geweest met het systeem maar dit zou nu in orde moeten zijn.Soijtig genoeg is het pakket nu retour afzender gestuurd.Best neemt u contact op met de leverancier om dit pakket opnieuw op testuren.Onze oprechte excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer Care Agent Sales and MarketingT. +3270246022--------------------

DPD Belgium

Naar: C. H.

30/08/2022

DATA NOT AVAILABLE

DPD Belgium

Naar: C. H.

01/09/2022

BesteBedankt voor het contacteren van DPD, ik verwijs naar de laatste e-mail van onze diensten zie hieronder, mocht het niet duidelijk zijn laat het ons weten, we kijken graag verder hoe we je verder kunnen helpen.Onze oprechte excuses voor het veroorzaakte ongemak.Wij wensen u een fijne dag.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,DPD TeamAnissaCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

DPD Belgium

Naar: C. H.

07/09/2022

Beste Christian,Nogmaals onze excuses voor het ongemak, maar zoals al verschillende malen doorgegeven is het pakket nu retour bij uw leverancier gestuurd en voor eventuele schade vergoeding moet u bij hem terecht.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer Care Agent Sales and MarketingT. +3270246022--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform