Terug

Niet leveren van het bestelde product

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

E. R.

Naar: bol.com

14/12/2025

Beste, Op 23/11/2025 kocht ik via de site van bol.com een koelkast aan 429€ (bestelnummer A000C075D2) met cadeaubonnen. De koelkast stond aan een speciale blackfriday prijs. De partner waarbij bol.com samenwerkt moest de koelkast voor 4 december leveren maar dit is niet gebeurt. Bol.com wist blijkbaar al lang dat er problemen waren met deze partner maar liet het gewoon gebeuren. De partner kon uiteindelijk niet leveren en Bol.com heeft gewoon mijn cadeaucheques terug op mijn account gezet. Heb dan contact gehad met bol om te eisen dat ze me dezelfde koelkast konden leveren aan dezelfde prijs want ze verkopen die nu zelf op de bol.com website. Dit hebben ze geweigerd en verschuilen zich te gemakkelijk achter het feit dat ze niet verantwoordelijk zijn voor de aanbiedingen van hun partners. Dit is te gemakkelijk om te gebruiken als excuus. Onbetrouwbare partners laten doen en dan de paraplu opentrekken. Naast het feit de Bol mij die koelkast niet wil leveren is het zo dat ik met mijn centen geblokkeerd ben omdat ze me de terugbetaling doen via cadeaubonnen. Dit noem ik de klant gijzelen....want ze verplichten me opnieuw om een aankoop te doen bij hen. Graag eis ik mijn koelkast aan de afgesproken prijs, bedankt om dit dossier verder te behandelen.

Berichten (1)

bol.com

Naar: E. R.

15/12/2025

Goedemiddag, Bedankt voor het doorgeven. We hebben een compensatie aangeboden. Groetjes, Natalya Klachtensites – Service operations Papendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The Netherlands


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform