Terug

niet leveren van goederen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: Post NL

22/07/2021

Bij Dagbladhandel in Grobbendonk wist de zaakvoerder te vertellen dat die luierik die voor jullie rond rijdt, zelf gezegd heeft dat hij de omleiding van de werken werken niet wil volgen. Ik moet dus tot de vaststelling komen dat jullie een onbetrouwbaar bedrijf zijn, met personeel dat ze loon niet waardig is.Ik betaal verzendkosten en jullie sturen een stel luierikken de baan op die niet langs komen. Bedankt

Berichten (6)

H. V.

Naar: Post NL

23/07/2021

Ik heb de indruk dat jullie klanten echt graag met hun voeten spelen. Ik kreeg een bericht dat mijn pakket om 15,00 uur op het afhaalpunt zou zijn. Ik ben om 19,15 uur daar geweest maar weer moet ik vaststellen dat die gewoon zever is en de chauffeur er niet geweest is. Ik had niet verwacht dat Post.NL zo oneerlijk is, klanten laat betalen voor verzendkosten, niet leveren en uiteindelijk vruchteloos naar een afhaalpunt laten rijden. Uw personeel kan oneerlijk zijn, maar dat zegt ook veel over de directie die uiteindelijk wel verantwoordelijk is voor hun personeel.Stuur liever geen tevredenheid enquête, want zo'n lage score die jullie verdienen zou hierin niet opgenomen zijn.Ik hou niet van oneerlijkheid en leugens en jullie zijn hier blijkbaar wel sterk in.

Post NL

Naar: H. V.

26/07/2021

Beste Herman,Bedankt voor je bericht via onze site.Hieruit begrijp ik dat je een vraag hebt over de status van het pakket met de track trace-code 3SCEVC0359406 Deze is intussen bij het locatie punt geleverd en afgehaald.Mocht je verder nog vragen hebben kan je altijd een reply sturen op deze mail.Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Anneke OssendorpKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:

H. V.

Naar: Post NL

26/07/2021

Beste Anneke, zoals jij het zegt ben je er goedkoop vanaf. Die vent is niet langs geweest. Ik heb er de ganse dag op gewacht. 2,5 uur voor het verstrijken van de voorgesteld levertijd stuurde hij al een bericht dat het niet gelukt was om langs te komen. Ik kreeg een bericht dat het pakket de volgende dag vanaf 15 uur beschikbaar was op het afhaal punt. Om 17,15 uur er naartoe gereden en geen pakket. Om 19,10 uur nog geen pakket.Ik betaal 10 euro verzendkosten. Uw mannetje veegt er zijn voeten aan, ik mag me 3 keer verplaatsen vooraleer ik mijn pakket heb en u vindt dat alle problemen van de baan zijn. Het lijkt me dat je net zo dom en lui bent als die clown die voor jullie rondrijdt. Ik eis minsten de 10 euro verzendkosten terug.

Post NL

Naar: H. V.

27/07/2021

Geachte heer Van Daele,Ik begrijp dat uw pakket later beschikbaar was op de afhaallocatie dan u had verwacht. Uit de informatie uit tracktrace komt naar voren dat het pakket niet eerder dan 19.38 uur beschikbaar is geweest. Vervelend dat u enkele malen tevergeefs naar het afhaalpunt bent gegaan. Kennelijk is er een misverstand ontstaan in de communicatie.Een vergoeding van de verzendkosten kunnen wij u niet aanbieden. Het pakket is afgeleverd conform de algemene leveringsvoorwaarden. Mocht u naar aanleiding van bovenstaande toch nog vragen hebben, kunt u uiteraard altijd reageren op deze mail. Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Roland RosenkampKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:

H. V.

Naar: Post NL

27/07/2021

Roland, u zegt dat het pakket is afgeleverd conform de algemene leveringsvoorwaarden. Dat is pure onzin. Die kerel had bij mij thuis moeten langs komen, maar was te lui om met de wegenwerken even aan te schuiven om zich naar het leveringsadres te begeven. Op het afhaalpunt wisten ze te zeggen dat die al tientallen malen is voorgevallen. Ze vinden het een onbetrouwbaar individu. Dus stop met die onzin dat alles correct is uitgevoerd.

Post NL

Naar: H. V.

27/07/2021

Beste Herman,Uit jouw melding begrijp ik dat de bezorger niet bij jou is langs gekomen en het pakket naar een ophaalpunt is gebracht. Ik kan mij voorstellen dat jij hier niet blij mee bent.Graag leg ik jouw klacht neer bij de teamleider van de bezorger. Zo wordt hij/zij erop aangesproken en zal dit in het vervolg niet nogmaals mogen voorkomen.Hierdoor ontvang ik graag nog de volgende gegevens:- jouw volledige naam- volledig adres- telefoonnummer- emailadresEen vergoeding kan ik helaas niet voor je regelen. Dit is omdat jij de kosten aan de verzender hebt betaald. Hierom kun jij je tot hen richten, indien nodig kunnen zij verder contact met ons opnemen.Je kunt deze informatie sturen door op deze mail te reageren.Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Kyonne van LingenKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform