Geachte,
Op 21 juni j.l. bestelde en betaalde ik een Samsung S24 op de Telenet webshop. Deze was toen in promotie met een cashback van 100 euro tot eind juni.
Op 22 juni kreeg ik al een email melding dat deze bij Post.nl geleverd was en ontving ik een tracking code. Doch de levering werd steeds door Post.nl uitgesteld.
Op 28 juni naar Telenet gebeld met de vraag waar de telefoon bleef, ze zouden het uitzoeken, ze wisten mij wel te vertellen dat de promotie geldig zou blijven, ik moest naar Post.nl bellen.
Naar Post.nl gebeld, zij konden/wilden mij niet helpen, ik moest naar de opdrachtgever; Telenet bellen om geholpen te worden.
Op 1 juli kreeg ik een boodschap van Telenet dat ik die week nog een nieuwe tracking code zou ontvangen.
Op 5 juli terug naar Telenet gebeld, ik had nog geen nieuwe tracking code ontvangen, Telenet zou Post.nl opnieuw contacteren.
Op 15 juli een klantenformulier ingevuld op de website van Telenet. Een email ontvangen dat ik me moest mij wenden tot een verkooppunt.
Op 25 juli dan maar naar de Telenet shop in Geraardsbergen gereden, daar vielen ze uit de lucht en wisten helemaal wat ik kwam doen, ze konden mij daar ook niet verder helpen, ik moest contact opnemen met Telenet.
Dan maar terug naar Telenet gebeld, de zaak is nog lopende wist men mij te vertellen, binnen 48 uur krijg je antwoord.
30 juli nog geen antwoord, teruggebeld, na 18 minuten wachten wist men mij te vertellen dat het dossier nog lopende is, maar de operator heeft er geen inzicht in het dossier, het enige wat hij mij kon vertellen is dat ze er mee bezig zijn.
Dan nog maar eens een klachtendossier ingevuld op aanwijzing van de telefoon operator van Telenet.
31 juli een email ontvangen van no-reply@comm.base.be met de vermelding dat ze mij probeerden te bellen maar niet konden bereiken en dat ik naar Telenet terug moest bellen.
Dan maar een boze email geschreven naar telenet.support@telenetgroup.be (had van dit email adres ook al info ontvangen) dat dit een leugen is, niemand heeft mijn proberen te bellen, ik had geen gemiste oproepen ontvangen. Dit lijkt gewoon een standard email reply die ze naar iedereen sturen.
12 augustus nog maar eens naar Telenet gebeld; men gaat terug een ticket opmaken voor de 'home delivery' afdeling, er werd nog eens bevestigd dat ze zelf geen inzage hebben in de dossiers van deze “andere Telenet afdeling” maar dat ze wel de klachten moeten aannemen, de operator was daar ook niet zo blij mee, zij hopen dat ik snel antwoord zal krijgen, dat hoop ik dus ook, dit werkt gewoon niet bij Telenet, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd !!