Beste, Beste meneer Deckers,Bedankt voor het doorsturen van de klacht van meneer Deckers.Ik wil u alvast aangeven dat ik meneer Deckers zelf reeds geantwoord heb. Meneer heeft betaald met een overschrijving. Dit kan 1 à 3 werkdagen in beslag nemenDe zending is nu verwerkt en zal morgen ons warehouse verlaten. Vanaf dat moment ontvangt hij een trackinglink waarmee hij de zending kan volgen. Ik heb eveneens 5€ bonus gegeven voor het ongemak. Ik heb zijn telefoonnummer niet, waardoor ik de calls niet kan beluisteren maar ik zie wel dat hij bij een nieuwe agent terecht is gekomen.Mocht ik het gsm-nummer ontvangen, kan ik deze beluisteren en correctieve acties ondernemen.Hopelijk heb ik u zo voldoende geïnformeerd en wens ik u nog een prettige dag.Uw Farmaline-TeamManuelaCustomer service manager FarmalineShop Apotheke B.V.Erik de Rodeweg 11/13NL-5975 WD SevenumWettelijke vertegenwoordigers en publicatiedirecteuren:Olaf Heinrich, Theresa Holler, Jasper Eenhorst, Dirk Brüse, Lode Fastré Handelsregister:K.v.K. Venlo 63956004Verantwoordelijke apotheker:Theresa Holler (wettelijke beroepsnaam: apotheker; geregistreerd in het Nederlandse apothekersregister, BIG-nummer 99054129717)Apothekerstitel toegekend in Duitsland, Staatsbureau voor Sociale Zaken, Jeugd en Voorzieningen van de deelstaat Rijnland-Palts.Bevoegde gezondheidsautoriteit:Staatstoezicht op de Volksgezondheid: Inspectie voor de Gezondheidszorg en Jeugd, Regio Zuidoost Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland.