Geachte mevrouw/heer,
Op 13.09.2025 kocht ik een APPLE iPhone 17 - 5G - 256 GB - Sage in uw winkel te Waregem en betaalde ik 969 euro.
Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 15.09.2025 zou plaatsvinden. Tijdens mijn bezoek werd mij meegedeeld dat er een voorraadprobleem is waardoor het toestel niet geleverd kan worden. Dit is voor mij onaanvaardbaar, zeker aangezien het volledige bedrag reeds betaald werd en ik ondertussen al meer dan een maand en een half wacht zonder enig concreet resultaat of enig antwoord op mijn vele mails.
Ik wil hierbij ook benadrukken dat bij een voorraadprobleem van jullie kant dat al meer dan 1 maand aansleept het artikel terugbetaald moet worden. Dit is gangbaar binnen MediaMarkt en kan geen reden zijn om een klant zo lang te laten wachten.
Ik eis daarom de onmiddellijke terugbetaling van het volledige aankoopbedrag op het rekeningnummer waarmee de telefoon betaald werd.
Indien ik hier terug geen reactie op ontvang zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging