Terug

niet leveren van bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: EMMA Matelas

13/10/2023

Beste, mijn man bestelde op 29/7/23 2x een Emma Flip Topper-matras. Deze werden ons beloofd aan te komen na max. 15 dagen na de bestelling.Deze kwam niet aan. Wat later kregen we een mail dat onze bestelling was aangekomen in het distributiecentrum van Post NL en dat de bestelling ten laatste op 11/9/23 zou aankomen.Na 11 september nog steeds geen matrassen aangekomen.We volgden verschillende keren de status van onze bestelling, maar deze gaat maar niet vooruit. Hulp via de website geeft ons telkens een foutmelding oeps, er is iets fout gegaan, maar nergens kunnen we verder geholpen worden.Hierna hebben we zeker 8x proberen te bellen, maar nooit neemt iemand op.Via de chatbot wordt er beloofd om ons verder te helpen (telefonisch of via mail), maar dit is niet zo.We hebben ook al gevraagd (via de website) om onze bestelling te annuleren als deze niet in september zou aankomen, maar hier ook geen reactie.Graag duidelijkheid en een antwoord. En ofwel graag snel de matrassen geleverd, ofwel een terugbetaling. Bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform