Geachte heer/mevrouw,Op 17/1/2024, plaatste ik een bestelling voor een oven SIEMENS bij uw winkel, met bestelnummer 308999. Ik had gehoopt om deze oven op week 8 in 2024 te ontvangen, zoals was aangegeven tijdens het bestelproces. Echter, tot op heden heb ik de oven nog niet ontvangen, en er is geen communicatie geweest over een vertraging of enige andere reden voor het uitblijven van de levering.Ik heb meerdere malen geprobeerd contact op te nemen met uw klantenservice via e-mail, maar heb tot op heden enkel verlengingen van levering gekregen. Deze communicatie en de niet-levering van mijn bestelling zijn uiterst teleurstellend en onacceptabel.Ik ben zeer teleurgesteld over de service die ik tot nu toe heb ontvangen van Elektro Lommelen. Als gewaardeerde klant verwacht ik dat mijn bestelling met zorg wordt behandeld en dat ik op zijn minst op de hoogte wordt gehouden van eventuele vertragingen of problemen met de levering.Ik verzoek u vriendelijk om onmiddellijk actie te ondernemen om mijn bestelling te voltooien en de oven zo spoedig mogelijk te leveren. Als ik binnen een week geen bevredigende oplossing ontvang, behoud ik mij het recht voor om verdere stappen te ondernemen om mijn rechten als consument te beschermen, waaronder het annuleren van mijn bestelling en het verzoeken om terugbetaling.Ik kijk uit naar uw spoedige reactie en een snelle oplossing van dit probleem.Met vriendelijke groet,