Terug

niet leveren van bestelde oven

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. K.

Naar: Elektro Lommelen

07/03/2024

Geachte heer/mevrouw,Op 17/1/2024, plaatste ik een bestelling voor een oven SIEMENS bij uw winkel, met bestelnummer 308999. Ik had gehoopt om deze oven op week 8 in 2024 te ontvangen, zoals was aangegeven tijdens het bestelproces. Echter, tot op heden heb ik de oven nog niet ontvangen, en er is geen communicatie geweest over een vertraging of enige andere reden voor het uitblijven van de levering.Ik heb meerdere malen geprobeerd contact op te nemen met uw klantenservice via e-mail, maar heb tot op heden enkel verlengingen van levering gekregen. Deze communicatie en de niet-levering van mijn bestelling zijn uiterst teleurstellend en onacceptabel.Ik ben zeer teleurgesteld over de service die ik tot nu toe heb ontvangen van Elektro Lommelen. Als gewaardeerde klant verwacht ik dat mijn bestelling met zorg wordt behandeld en dat ik op zijn minst op de hoogte wordt gehouden van eventuele vertragingen of problemen met de levering.Ik verzoek u vriendelijk om onmiddellijk actie te ondernemen om mijn bestelling te voltooien en de oven zo spoedig mogelijk te leveren. Als ik binnen een week geen bevredigende oplossing ontvang, behoud ik mij het recht voor om verdere stappen te ondernemen om mijn rechten als consument te beschermen, waaronder het annuleren van mijn bestelling en het verzoeken om terugbetaling.Ik kijk uit naar uw spoedige reactie en een snelle oplossing van dit probleem.Met vriendelijke groet,

Berichten (2)

Elektro Lommelen

Naar: K. K.

07/03/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 750119016.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 750119016.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 750119016.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)

Elektro Lommelen

Naar: K. K.

25/03/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 755354991.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 755354991.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 755354991.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform