Op 16 september 2023 doe ik bij Proximus een aankoop in preorder voor een IPhone 15 met contract. Betaling is onmiddellijk gebeurd. Op 21/09/2023 krijg ik de melding dat ik nog maal 299€ moet betalen, na contact met Proximus hebben ze dit recht gezet en de bestelling zal 26/09/2023 geleverd worden.Op 22/09/2023 krijg ik telefoon van Proximus ( een dame ) met de melding ! Meneer het is om te melden dat nu alles correct is! Je telefoon is op voorraad en deze staat gepland om dinsdag 26/09/2023 geleverd worden. Ik heb net nog een nakijk test gedaan. Alles ziet er goed uit. Mocht je maandag geen bericht krijgen van Bpost beste maandag even terug contacteren.25/09/2023 zelf contact opgenomen met Proximus. Om 13.30u, (man ) melde mij dat dit normaal is en dat ik dinsdag morgen waarschijnlijk een bericht ga krijgen van Bpost, HIJ MELDE MIJ !!! De Iphone 15 is op voorraad en ik kan zien dat deze gepland staat om op 26/09/2023 geleverd te worden. Alles ziet er goed en normaal uit.26/09/2023 GEEN bericht van Bpost !! terug contact met Proximus .. waar is mijn bestelling??? Bij nazicht is deze helaas niet meer op voorraad . IK : en nu ??? en wanneer ??? en Hoe ..Klantendienst : das normaal meneer je gaat nog een bericht krijgen. Heb nog een paar keer gebeld naar proximus klanten diens, waarom ik geen bericht krijg … Klanten dienst : das normaal meneer kan tot 2 weken duren .Op 03/10/2023 Klanten dienst van Proximus nam contact met mij om te melden dat ze per ongeluk mijn order hebben geannuleerd, ze een terugbetaling hebben voorzien. Ook vragen ze mij of nog interesse heb in de IPhone 15 , zo ja gaan ze een nieuwe betaal aanvraag opmaken, wanneer deze dan word geleverd ( dat weet ik niet ) en de terug betaling kan tot 10 dagen duren . Via de site of Via Mail kan je nog onmogelijk een klacht neer leggen . Via de proximus klanten dienst word je niet wijzer.Ik hoop dat via testaankoop wijzer te worden .David Vintioen Vocol Vlyminckshoek 24 B 9100 Sint NiklaasT. +32.3.777.35.10BTW. BE0405 080 017Klantnummer Proximus : 278362