Terug

niet leveren op afgesproken tijdstip

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. K.

Naar: KREFEL

31/10/2019

Beste, Ik bestelde op woensdag 30 oktober een Rowenta stofzuiger met bijhorende stofzuigerzakken. Volgens uw website werd dit geleverd, indien besteld voor 22u30, op donderdag 31 oktober. Volgens uw website wordt er ook geleverd op zaterdag en zondag. Na bestelling, en betaling via MasterCard, kreeg ik een mail van u dat de stofzuiger effectief zou geleverd worden op donderdag 31 oktober. Tevens kreeg ik een mail van BPost dat de stofzuiger zou geleverd worden op donderdag 31 oktober tussen 8u21 en 12u02. Ik heb niemand gezien. Nu blijkt dat de levering vertraging heeft opgelopen. Dus zou ik denken, dat, volgens uw website, de stofzuiger op zaterdag 2 november zou worden geleverd. Maar neen hoor, de stofzuiger wordt pas geleverd op maandag 4 november. 5 dagen na de bestelling, die eigenlijk de dag nadien had moeten geleverd zijn. Ik heb contact opgenomen met u via Messenger om mijn bestelling te annuleren, en daar vertelden ze me dat dit niet meer kan. Ten eerste heb ik 14 dagen wettelijke bedenktijd, en ten tweede vertrek ik maandag 4 november op vakantie, zodat ik in de onmogelijkheid ben om mijn bestelling aan te nemen. Het is niet mijn fout dat u de beloftes van levering niet wil nakomen. Dus wil ik met deze mijn bestelling annuleren, en mijn geld terug betaald zien. Dank u.

Berichten (9)

KREFEL

Naar: P. K.

31/10/2019

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op vele vragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krefel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons très prochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vos questions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krefel Customer CareIn response to:Klacht: niet leveren op afgesproken tijdstip (CPTBE00756163-48)klachtenbox to:customercare31/10/2019 15:15

KREFEL

Naar: P. K.

04/11/2019

Beste mijnheer Kauffmann,Wij danken u voor uw mail.Met spijt vernemen wij dat de leveringvan uw bestelling werd vertraagd.Onze excuses voor dit ongemak.Uw opmerkingen zullen doorgegeven wordenaan de betreffende dienst van Bpost.Ter compensatie zal u een voucher ter waardevan 25,00 ontvangen per mail.Indien u uw bestelling toch wenst te annuleren,gelieve het pakje van de postbode te weigeren en ons uw bankrekeningnummerdoor te geven.Met vriendelijke groeten,ElisaCustomer Happiness Teammember

P. K.

Naar: KREFEL

27/11/2019

Beste,Heden heb ik de bestelling totaal niet ontvangen.Ondanks herhaaldelijke mails naar Krëfel met de vraag tot terugbetaling van het bedrag van 150,96 euro, weigert u dit bedrag terug te storten.U houdt zich niet aan de afgesproken termijn van levering, het is nog erger, u levert gewoon niet, en weigert dan om de klant terug te betalen voor de aangekochte producten die u nooit hebt geleverd.Ik vraag u dan nogmaals om binnen de 48 uur het bedrag waarop ik recht heb, terug te storten.En mij alsook de beloofde voucher te bezorgen tbv 25 euro als compensatie voor alle ongemakken en miserie die u mij, dank zij afschuwelijke slechte service, hebt bezorgd.Met beleefde groeten,

KREFEL

Naar: P. K.

27/11/2019

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op vele vragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krefel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons très prochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vos questions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krefel Customer CareIn response to:Klacht: niet leveren op afgesproken tijdstip (CPTBE00756163-48)klachtenbox to:customercare27/11/2019 11:46PETER KAUFFMANN

KREFEL

Naar: P. K.

29/11/2019

19103005560441 Beste mijnheer Kauffmann,Wij hebben uw mail goed ontvangen.Onze excuses dat het pakje niet werd geleverd.Het pakje was beschikbaar in het afhaalpuntvan 05/11 tot en met 20/11.Wij hebben uw pakje teruggekregen van Bpostaangezien deze niet werd afgehaald.Indien u wenst uw bestelling te annuleren,gelieve ons uw bankrekeningnummer door te geven.U zal de voucher van 25,00 ontvangenper mail.Met vriendelijke groeten,ElisaCustomer Happiness Teammember

P. K.

Naar: KREFEL

29/11/2019

Beste,Ik heb u per mail op 17 november 2019 mijn rekeningnummer doorgegeven.Ik ga hier op een publieke website mijn rekeningnummer niet doorgeven.met beleefde groeten,

KREFEL

Naar: P. K.

29/11/2019

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op vele vragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krefel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons très prochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vos questions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krefel Customer CareIn response to:Klacht: niet leveren op afgesproken tijdstip (CPTBE00756163-48)klachtenbox to:customercare29/11/2019 11:02PETER KAUFFMANN

P. K.

Naar: KREFEL

13/12/2019

Beste,Ondanks uw belofte, heb ik heden nog altijd GEEN terugbetaling mogen ontvangen van de bestelde en betaalde goederen die u niet hebt geleverd. U kan begrijpen dat ik al enorm onder de indruk was van uw afschuwelijke slechte service. Dit is er dan niet op verbeterd, integendeel. Het wordt echt een grote schande, uw service. Ik verwacht uw terugbetaling terug binnen de 48 uur. Anders zal ik mij genoodzaakt voelen om verdere stappen te nemen. Met beleefde groeten.

KREFEL

Naar: P. K.

13/12/2019

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op vele vragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krefel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons très prochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vos questions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krefel Customer CareIn response to:Klacht: niet leveren op afgesproken tijdstip (CPTBE00756163-48)klachtenbox to:customercare13/12/2019 11:48PETER KAUFFMANN


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform