Beste, Ik bestelde op woensdag 30 oktober een Rowenta stofzuiger met bijhorende stofzuigerzakken. Volgens uw website werd dit geleverd, indien besteld voor 22u30, op donderdag 31 oktober. Volgens uw website wordt er ook geleverd op zaterdag en zondag. Na bestelling, en betaling via MasterCard, kreeg ik een mail van u dat de stofzuiger effectief zou geleverd worden op donderdag 31 oktober. Tevens kreeg ik een mail van BPost dat de stofzuiger zou geleverd worden op donderdag 31 oktober tussen 8u21 en 12u02. Ik heb niemand gezien. Nu blijkt dat de levering vertraging heeft opgelopen. Dus zou ik denken, dat, volgens uw website, de stofzuiger op zaterdag 2 november zou worden geleverd. Maar neen hoor, de stofzuiger wordt pas geleverd op maandag 4 november. 5 dagen na de bestelling, die eigenlijk de dag nadien had moeten geleverd zijn. Ik heb contact opgenomen met u via Messenger om mijn bestelling te annuleren, en daar vertelden ze me dat dit niet meer kan. Ten eerste heb ik 14 dagen wettelijke bedenktijd, en ten tweede vertrek ik maandag 4 november op vakantie, zodat ik in de onmogelijkheid ben om mijn bestelling aan te nemen. Het is niet mijn fout dat u de beloftes van levering niet wil nakomen. Dus wil ik met deze mijn bestelling annuleren, en mijn geld terug betaald zien. Dank u.