Terug

niet leveren krant

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

P. D.

Naar: Gazet van Antwerpen

25/06/2025

Beste, Herhaaldelijk ontvang ik jullie krant niet meer. Op jullie website is het niet mogelijk om klachten in te dienen. Mijn abonnement zal ik uiteraard niet verlengen, maar het loopt spijtig genoeg nog tot in september. Jullie hebben bonnetjes opgestuurd om een krant te gaan afhalen in de krantenwinkel. Maar deze mensen krijgen geen extra kranten omdat de jullie de verkoopsovereenkomst niet respecteren door niet te leveren. Voor en na mij zie ik ook mensen met hun bonnetje terug huiswaarts keren. Maar ik betaal om de krant in de bus te krijgen en niet om zelf nog naar een krantenwinkel te rijden. Met de verlenging ben ik ook niets want ik wil mijn krant nu en niet binnen 3 maanden. Daarenboven vind ik het erg dat jullie mij een abonnement verkopen aan de volle pot terwijl jullie goed wisten dat je de voorwaarden van levering niet gingen respecteren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform