Korte besWat een immens ongeorganiseerd bedrijf. Klasgenoten die boeken 3 weken later bestelden hebben de boeken al lang in huis. Boeken besteld op 08 juli. Ah ja, jullie adverteren immers: bestel zeker voor 15 juli dan heb je de boeken tijdig. We zijn ondertussen 23/08, 5 werkdagen voor de start van het schooljaar. We belden begin deze week. Ah ja mevrouw, de boeken staan klaar. Na een week staat de status nog steeds op 'wordt verwerkt'. Dus vandaag vrijdag bellen we opnieuw. Ah nee mevrouw die boeken zijn nog niet kaar om te verzenden. Wanneer gaan we ze dan hebben? Gaan jullie instaan voor de kosten van kopiëren als de boeken er niet tijdig zijn? Ah nee mevrouw dat doen we niet he. Wanneer, daar kan ik niks over zeggen. Dat hangt van het magazijn af. Dus er is geen communicatie tussen administratie en magazijn? Dit is te schandalig voor woorden. Klantendienst noemen jullie dit. Hoop dat de school hier zijn conclusies uit trekt en volgend jaar niet meer met jullie in zee gaan. Want dit is te schandalig voor woorden.chrijving van uw probleem