Terug

Niet leveren + geen service

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

K. V.

Naar: studieshop

23/08/2024

Korte besWat een immens ongeorganiseerd bedrijf. Klasgenoten die boeken 3 weken later bestelden hebben de boeken al lang in huis. Boeken besteld op 08 juli. Ah ja, jullie adverteren immers: bestel zeker voor 15 juli dan heb je de boeken tijdig. We zijn ondertussen 23/08, 5 werkdagen voor de start van het schooljaar. We belden begin deze week. Ah ja mevrouw, de boeken staan klaar. Na een week staat de status nog steeds op 'wordt verwerkt'. Dus vandaag vrijdag bellen we opnieuw. Ah nee mevrouw die boeken zijn nog niet kaar om te verzenden. Wanneer gaan we ze dan hebben? Gaan jullie instaan voor de kosten van kopiëren als de boeken er niet tijdig zijn? Ah nee mevrouw dat doen we niet he. Wanneer, daar kan ik niks over zeggen. Dat hangt van het magazijn af. Dus er is geen communicatie tussen administratie en magazijn? Dit is te schandalig voor woorden. Klantendienst noemen jullie dit. Hoop dat de school hier zijn conclusies uit trekt en volgend jaar niet meer met jullie in zee gaan. Want dit is te schandalig voor woorden.chrijving van uw probleem

Berichten (2)

studieshop

Naar: K. V.

26/08/2024

Beste Wij hebben de klacht goed ontvangen.Soms duurt het iets langer vooraleer een pakketje geleverd wordt.Dit hangt nauw samen met de leverbaarheid van de boeken.Wanneer de uitgeverij nog niet klaar is met het drukken van een bepaalde versie, kunnen wij dit boek nog niet opsturen.Wij proberen ook om zoveel mogelijk pakketjes volledig op te sturen.Ondertussen heb ik de status van je pakket voor jou nagekeken en is het pakket op 24-8 naar jou verzonden. Je kan de zending mee opvolgen met TT 3SVLE07310493Met vriendelijke groeten, Petra van BunderCustomer Succes ManagerWaaslandlaan 8A3 bus 1 9160 Lokeren (België) Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: vrijdag 23 augustus 2024 12:45Aan: Klantendienst Studieshop klantendienst@studieshop.beOnderwerp: Niet leveren + geen serviceYou don't often get email from klachten@test-aankoop.be. Learn why this is important ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

K. V.

Naar: studieshop

27/08/2024

Inderdaad gisteren de bestelling ontvangen. Maar in de doos zat een briefje dat een ander deel van de bestelling in een ander pakket zou komen. Het paste niet meer in de doos. En wanneer zal dat ander pakket dan aankomen? Want ook deze mapjes heeft hij nodig om tegen volgende week zijn cursussen in te sorteren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform