Terug

Niet leveren en installeren van batterij voor zonnepanelen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Uw Zon

08/02/2024

Beste, we bestelden op 19 juli 2022 onze zonnepanelen en de batterij. We hebben alles in diezelfde week betaald. Onze zonnepanelen werden (na vele berichten en telefoontjes en met maanden vertraging) geleverd en aangesloten op het net. Onze batterij werd ons op het zelfde moment beloofd maar is er nog steeds niet. Na vele installatiedata te hebben ontvangen en te hebben gewijzigd door het bedrijf zelf, kregen we tot op heden telkens een excuus als niet geleverd, ziek, verkeerd geleverd,...We hebben onze laatste communicatie gehad op 15 januari 2024 en sindsdien niets meer gehoord (geen nieuwe datum, geen excuus). Door dit uitstelgedrag kunnen wij onze zonnepanelen niet ten volle gebruiken en liepen we bovendien alle financiële voordelen mis. We betalen maandelijks een lening van bijna 200 euro af voor iets dat niet aanwezig is en niet werkt. Het bedrijf bezit op dit moment 8962 euro (+BTW) van ons waar wij niets voor terug krijgen.

Bemiddeling door Testaankoop 26 februari 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform