Terug

niet kunnen opzeggen van een abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. R.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

28/05/2024

Goedemiddag,Begin maart heb ik een abonnement besteld van Het Laatste Nieuws maar het opzeggen is niet mogelijk. Ik krijg zelfs mijn geld niet terug voor de resterende periode. De reden dat dit niet mogelijk is omdat ik een voordeel abonnement heb wat op geen enkele manier vermeld stond op de factuur. Op 27/5 heb ik ook telefonisch contact hierover gehad maar geen enkele medewerking gehad. Een abonnement kan je volledig digitaal bestellen maar opzeggen kan alleen telefonisch onder voorwaarden die niet duidelijk waren bij de aankoop.GroetenPierre Raemdonck

Berichten (1)

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: P. R.

11/06/2024

Beste,Betreft abonnement:A1002667113Op 25/01/2024 is er telefonisch contact geweest met onze klantendienst. Het toen lopende abonnement (A1002113023) werd per 06/03/2024 stopgezet.Op datzelfde moment werd er ook een nieuw abonnement aangemaakt met staratum 06/03/2024. Dit betreft een abonnement van 1 jaar op Het Laatste Nieuws in de formule Zaterdag plus.Hier rond werd ook een bevestigingsmail gestuurd, met alle info en voorwaarden. De herroeping van 14 dagen na staratum is ondertussen al een hele tijd voorbij, wat een stopzetting helaas niet mogelijk maakt op dit moment.Ik raad aan om 3 maanden voor de einddatum van dit contract even opnieuw contact met ons op te nemen (telefonisch met onze klantendienst) om het abonnement, indien nog steeds gewenst) stop te zetten per 05/03/2025. Zo niet, zal het abonnement automatisch verder lopen aan het standaard tarief, zoals ook vermeld in onze voorwaarden.We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Kevin RyndersHe/Him/HisSenior Advisor Customer CareMedialaan 11800 Vilvoordekevin.rynders@persgroep.nepgmedia.beOp wo 29 mei 2024 om 15:46 schreef Customer Center Unknown customercenter@persgroep.net:---------- Forwarded message ---------

Bemiddeling door Testaankoop 15 juni 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform