Terug

Niet kunnen aanmelden Telenet TV-app.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. P.

Naar: Telenet

29/06/2023

Beste,Op 25 februari het probleem gemeld dat ik me niet meer kan aanmelden op de Telenet TV-app. Dit is tot op vandaag nog niet opgelost.Telkens ik navraag doe, is het antwoord: We zijn ermee bezig.Vandaag een mail gekregen van Telenet dat het Play Sports-tarief wordt aangepast. M.a.w. weer meer betalen voor iets wat ik op m’n smartphone of tablet niet kan gebruiken.Hebben ze bij Telenet het woord compensatie in hun woordenboek staan?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform