Hallo Michael, Bedankt voor de opmerking! Ik wil je laten weten dat mijn logistiek team deze fout ook heeft opgemerkt en daarom was je bestelling geannuleerd door hun. Geen zorgen, ik heb deze opnieuw gestuurd middels een nieuwe bestelling met het juiste adres daaraan gekoppeld. We hopen dat deze mail bijdraagt aan het herstellen van het vertrouwen en dat je de kussensloop snel en probleemloos ontvangt. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, staan we natuurlijk altijd voor je klaar. We stellen je geduld en begrip enorm op prijs. Prettige dag! Groetjes, Chifaro ? s:www.emma-sleep.nl ☎ +31-208087300 ? service@emma-sleep.nl Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan'‹'‹ Op Vr, 12 Jan om 12:34 PM , M. kerselaers schreef: Beste, Bedankt om te antwoorden, ik zie wel dat in het adres "Nederland" in plaats van Belgie staat. Ik hoop dat dit geen problemen gaat geven bij de levering? Mvg Michael Kerselaers Op wo 10 jan 2024 om 15:39 schreef Emma Sleep Hallo Michael, Hartelijk dank voor je bericht, en mijn excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren bij het wachten op je kussensloop sinds je bestelling op 27 oktober. Ik begrijp je frustratie volledig in deze situatie, en ik sta klaar om je hiermee te helpen. Na zorgvuldig onderzoek heb ik onekt dat er een technische storing heeft plaatsgevonden, waardoor je kussensloop niet correct was opgenomen in je oorspronkelijke bestelling. Ik wil je geruststellen dat ik deze kussensloop zojuist opnieuw heb verzonden via een nieuwe bestelling, en je ontvangt binnenkort ook een bevestigingsmail hiervan. Momenteel hebben we nog geen exacte leverdatum kunnen bevestigen, maar naar alle waarschijnlijkheid zal de levering plaatsvinden in de komende twee weken. Ik begrijp dat je graag snel je kussensloop wilt ontvangen, en ik vraag je vriendelijk om nog wat geduld te betrachten. Mocht je verdere vragen hebben of assistentie nodig zijn, sta ik altijd voor je klaar. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip. Prettige dag! Met vriendelijke groet, Chifaro ? s:www.emma-sleep.nl ☎ +31-208087300 ? service@emma-sleep.nl Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan On Wed, 10 Jan at 3:33 PM , M. kerselaers