Terug

Niet krijgen van besteld item

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. K.

Naar: EMMA Matelas

03/01/2024

Beste, Ik dien niet graag klachten is maar, dit hele gebeuren duurt nu al goed 2 maanden.De bestelling van Emma kwam in twee keer, de matras en daarna normaal kussen + kussensloop.Zowel matras als kussen zijn geleverd maar de kussensloop zat niet bij het tweede pakket. De kussensloop staat ook bij de bestelling maar, niet op de factuur. De fout werd erkend maar, tot op vandaag is de kussensloop niet geleverd met als hoogtepunt een mail van afgelopen week om te melden dat ik hem wel had gekregen wat absoluut niet klopt. Dit kan ook niet want voor de kussensloop heb ik nooit een track en trace gekregen zoals bij de andere 2 items. (nochtans specifiek achter gevraagd in mijn eerdere mails)Voor de 100ste keer dus de vragen, waar is mijn kussensloop en wanneer komen jullie je belofte voor levering na?Order nummer 0009-TDER5E

Berichten (5)

EMMA Matelas

Naar: T. K.

10/01/2024

GDPR: Yes Ticket number: 11595955 Source: NL HLE CST Inquiry: Customer asked when the pillow case will be delivered. Outcome: created a supplement and notified him. sent follow-up mail in ticket nr: 11718124 Op Wo, 3 Jan om 7:56 AM , Klachtenbox schreef:

EMMA Matelas

Naar: T. K.

16/01/2024

Hallo Michael, Bedankt voor de opmerking! Ik wil je laten weten dat mijn logistiek team deze fout ook heeft opgemerkt en daarom was je bestelling geannuleerd door hun. Geen zorgen, ik heb deze opnieuw gestuurd middels een nieuwe bestelling met het juiste adres daaraan gekoppeld.   We hopen dat deze mail bijdraagt aan het herstellen van het vertrouwen en dat je de kussensloop snel en probleemloos ontvangt. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, staan we natuurlijk altijd voor je klaar. We stellen je geduld en begrip enorm op prijs. Prettige dag! Groetjes, Chifaro ? s:www.emma-sleep.nl ☎ +31-208087300 ?  service@emma-sleep.nl Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan'‹'‹ Op Vr, 12 Jan om 12:34 PM , M. kerselaers schreef: Beste, Bedankt om te antwoorden, ik zie wel dat in het adres  "Nederland" in plaats van Belgie staat. Ik hoop dat dit geen problemen gaat geven bij de levering? Mvg Michael Kerselaers Op wo 10 jan 2024 om 15:39 schreef Emma Sleep Hallo Michael, Hartelijk dank voor je bericht, en mijn excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren bij het wachten op je kussensloop sinds je bestelling op 27 oktober. Ik begrijp je frustratie volledig  in deze situatie, en ik sta klaar om je hiermee te helpen. Na zorgvuldig onderzoek heb ik onekt dat er een technische storing heeft plaatsgevonden, waardoor je kussensloop niet correct was opgenomen in je oorspronkelijke bestelling. Ik wil je geruststellen dat ik deze kussensloop zojuist opnieuw heb verzonden via een nieuwe bestelling, en je ontvangt binnenkort ook een bevestigingsmail hiervan. Momenteel hebben we nog geen exacte leverdatum kunnen bevestigen, maar naar alle waarschijnlijkheid zal de levering plaatsvinden in de komende twee weken. Ik begrijp dat je graag snel je kussensloop wilt ontvangen, en ik vraag je vriendelijk om nog wat geduld te betrachten.   Mocht je verdere vragen hebben of assistentie nodig zijn, sta ik altijd voor je klaar. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip. Prettige dag! Met vriendelijke groet, Chifaro   ?  s:www.emma-sleep.nl ☎ +31-208087300 ? service@emma-sleep.nl Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan On Wed, 10 Jan at 3:33 PM , M. kerselaers

T. K.

Naar: EMMA Matelas

04/02/2024

Beste, Ik heb ondertussen nog steeds geen nieuwe track & trace gekregen gekregen en dus ook nog steeds geen kussensloop. Kunnen jullie nogmaals checken hoe het zit? (reminder we zijn ondertussen al 3maand na bestelling) leuk voor de klant hoor...

EMMA Matelas

Naar: T. K.

09/02/2024

GDPR: Yes Ticket Number: 12190536   Customer Inquiry: WIMO Actions taken: First reply sentWill contact the customer about the case   Op Zo, 4 Feb om 9:44 AM , Klachtenbox schreef:

T. K.

Naar: EMMA Matelas

12/02/2024

Beste,Het pakketje is toegekomen, bedankt om het uiteindelijk opgelost te krijgen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform