Beste,Na meerdere berichten via messenger en telefonisch contact hadden we een afspraak voor het aansluiten van de coaxkabel bij de nieuwbouw op 15/01. Wetende dat we er toen al ruime tijd woonden maar vroeger kon. 3 werkdagen voor de interventie werd het ons nogmaals bevestigd via telefoon. Ik neem hiervoor verlof aangezien wij net als iedereen voltijds werken en hun planning zegt tussen 12u30 en 18u.De dag zelf op het moment dat ze dienen langs te komen laten ze plots weten dat ze toch niet komen. En geven ze mee dat ze langskomen op 26/01 en verwachten dat je zomaar nog eens verlof neemt. Wanneer je telefonisch contact met hen opneemt zeggen ze geen reden te hebben van de technieker in hun systeem en dat het eigenlijke maar pech voor jou is. Wanneer je dan vraagt voor een andere dag dat je wel van thuis uit kan werken is het antwoord nee dat gaat niet, die dag is al volzet. Daarnaast zijn er nieuwbouwen naast ons die ook elk een afspraak met Telenet heeft. Wanneer je dan vraagt om te combineren of ze na de werken bij de buren naar jou te sturen, gaat dit niet...Resultaat: verlof dag voor niets genomen, een maand abonnement kosten betalen zonder te kunnen gebruiken, nog eens verlof moeten nemen op een ander random dag (dat ze mogelijks ook niet komen opdagen),...