Terug

Niet ingelicht over status van aangetekende brief

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. H.

Naar: bpost

27/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 22/05/2024, zouden jullie een aangetekende brief hebben geleverd en mij hebben ingelicht over de status van de zending (die zou gestuurd zijn naar een afhaalpunt). Ik heb NOOIT een briefje of notificatie ontvangen voor deze aangetekende zending, waardoor ik deze niet kon ophalen op het postkantoor en mijn boete dus ook niet tijdig kon betalen, ondanks dat jullie in een Track & Trace document dat Modero mij stuurde beweren van wel. In de Track & Trace die ik ontvangen heb staat trouwens ook nergens mijn adres aangegeven, dus ik weet niet eens zeker dat jullie op mijn adres zijn langs geweest. Doordat jullie mij NIET hebben ingelicht over de status van mijn zending kreeg ik deze week een aanmaning van Modero, waardoor er bijkomende kosten bijkomen, zij hebben mij uiteindelijk de documenten bezorgd in bijlage. Aangezien het jullie verantwoordelijk is om mij in te lichten over de status van de zending en dit NIET gebeurd is verzoek ik jullie om onverwijld en uiterlijk tegen 2 september mij de extra kosten van de aanmaning (€ 65,15) te vergoeden. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Aangetekende zending van De Lijn (mij vandaag bezorgd door Modero) - Aanmaning van Modero

Berichten (1)

bpost

Naar: D. H.

28/08/2024

Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is niet gebleken dat u een dossier heeft bij onze klantendienst.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqsMet vriendelijke groeten,Klara C.bpostAnspachlaan 1 bus 1, 1000 Brussel[THREAD ID:1-PXIIVZI]Van: klachten@test-aankoop.beVerzonden: 27/08/2024 16:15:18Aan: info_cse@bpost.beOnderwerp: Niet ingelicht over status van aangetekende brief


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform