Geachte mevrouw/heer,
Op 22/05/2024, zouden jullie een aangetekende brief hebben geleverd en mij hebben ingelicht over de status van de zending (die zou gestuurd zijn naar een afhaalpunt).
Ik heb NOOIT een briefje of notificatie ontvangen voor deze aangetekende zending, waardoor ik deze niet kon ophalen op het postkantoor en mijn boete dus ook niet tijdig kon betalen, ondanks dat jullie in een Track & Trace document dat Modero mij stuurde beweren van wel.
In de Track & Trace die ik ontvangen heb staat trouwens ook nergens mijn adres aangegeven, dus ik weet niet eens zeker dat jullie op mijn adres zijn langs geweest.
Doordat jullie mij NIET hebben ingelicht over de status van mijn zending kreeg ik deze week een aanmaning van Modero, waardoor er bijkomende kosten bijkomen, zij hebben mij uiteindelijk de documenten bezorgd in bijlage.
Aangezien het jullie verantwoordelijk is om mij in te lichten over de status van de zending en dit NIET gebeurd is verzoek ik jullie om onverwijld en uiterlijk tegen 2 september mij de extra kosten van de aanmaning (€ 65,15) te vergoeden.
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Aangetekende zending van De Lijn (mij vandaag bezorgd door Modero)
- Aanmaning van Modero