Beste, ik deed een bestelling en kreeg een melding dat het pakket niet afgeleverd kon worden, helaas was de winkel waar geleverd moest worden nog niet open.Besloten om dit dan toe te laten komen in 1 van de GLS parcel shops en het adres gewijzigd via MyGLS diezelfde dag.Nu komt er een melding bij tracking dat de adressering niet klopt terwijl ik via jullie website deze parcel shop gekozen heb. Deze nu vast in jullie depot.Kan dit opgelost worden dat dit pakket toekomt in de aangegeven parcel shop.02.01.2024, 07:09Niet in levering - adressering niet juistPuurs, BE30.12.2023, 04:01Aangekomen op GLS depotPuurs, BE29.12.2023, 02:56Aangekomen op GLS depotDeinze, BE28.12.2023, 16:26Terug op GLS depot - Niet Thuis BerichtDeinze, BE28.12.2023, 08:58Niet afgeleverd - Niet Thuis BerichtDeinze, BE28.12.2023, 06:24Onderweg - geladen voor afleveringDeinze, BE28.12.2023, 05:30Aangekomen op GLS depotDeinze, BE28.12.2023, 01:50Aangekomen op GLS depotDen Bosch, NL27.12.2023, 16:34Doorgestuurd naar GLS depotWijchen, NL27.12.2023, 16:24Pakket ontvangen door GLSWijchen, NL27.12.2023, 10:34Aangekondigd bij GLSWijchen, NL