Via de Telenetwinkel in Mol gevraagd of ik in aanmerking kom voor de actie/promo €59 voor een tv, stofzuiger,...
Enkel klanten die een upgrade doen van hun abonnement komen hiervoor in aanmerking. Kleinste upgrade die mogelijk is is een extra simkaart bestellen, maar die heb ik nergens voor nodig en zou me +/- €21/mnd kosten. Ik kreeg het advies contact op te nemen met de klantendienst van Telenet. Verder niets te melden over de mensen in de winkel. Niets op aan te merken en super vriendelijk!
De man die me te woord stond bij de klantendienst bevestigde het verhaal van de winkel, maar tipte me om het abonnement van de nieuwe simkaart na 1 jaar (min. looptijd) op te zeggen. Of... over te stappen naar de concurrentie, want die hadden ook interessante promo's waar ik als nieuwe klant van kon genieten, en (nu komt het) na 3 maanden weer terug over te stappen naar Telenet, want dan kon ik daar opnieuw kostenloos genieten van de "nieuwe klant" kortingen...!!
Deze manier van denken gaat mijn logica te boven. Trouwe klanten krijgen dus geen beloning...
Dit is niet echt een klacht maar een bedenking die ik wel de moeite vond om te delen!
Alvast bedankt!
Hans Broes