we hadden de kamer niet dat we hadden geboekt door een airco probleem .Ze konden ons daar niet helpen omdat ik met booking had geboekt en niet rechtstreeks .Ik had graag toch wat hulp van booking gekregen maar weeral valse hoop van booking.Ik heb hiervoor contact opgenomen.Ze hebben pas teruggestuurd als we al weg waren . Door een andere kamer te krijgen dan gevraagd heeft de dochter moeten slapen op de grond in de badkamer omdat ze niet kan slapen op een sofabed vanwege haar stofallergie .Ook was het tapijt in de kamer niet proper zodat ze terug meer last had van haar stofallergie,dit voor een 5 sterren hotel .Ik was heel blij dat het maar 2 nachten waren in het hotel .Dank aan booking om ons weeral niet te helpen in nood alhoewel ik al veel bij jullie heb geboekt en al eerder een probleem had waarvoor ook geen hulp .Jullie stuurden wel nog een paar weken later dat het hotel geen compensatie wou geven hiervoor .Misschien hadden jullie onmiddelijk kunnen ingrijpen en mij de kamer geven dat ik had geboekt ipv te laat te reageren .Dezelfde tijd was er daar een klant van Duitsland die wel geboekt had rechtstreeks en die wel hulp kreeg van het hotel zelf .Het hotel kon mij niet helpen omdat het via booking was en dus ook booking mijn probleem moest oplossen .gr