Wij hebben op 16/5 een GSM binnen gebracht voor herstelling onder garantie ref:(20051601892876) , zie bijlage. Na 6 weken op 4/7 zijn wij deze pas kunnen gaan afhalen. Ondertussen had ik al twee keer contact gehad met jullie voor de vraag waar deze GSM blijft. Nu blijkt dat deze defect is door valschade volgens de hersteldienst van Krëfel. Ook geef ik even mee dat er geen enkel krasje zowel op het scherm staat als op het toestel zelf waaruit zou blijken dat deze is gevallen. Maar deze is helemaal niet gevallen we zijn hier eerlijk in en we moeten daarop nog eens 36 euro betalen voor het nazicht. Omdat ik 100% wist dat deze niet gevallen was heb ik hem naar Samsung zelf verzonden en na drie werkdagen, ja je leest het goed 3 dagen, heb ik die zelf terug ontvangen, volledig hersteld onder garantie en met het verslag dat er geen schade is van het vallen. Ik ben altijd al tevreden geweest met alle aankopen die wij via Krëfel in het verleden hebben gedaan, ook toestellen die defect waren onder garantie. Daarom dat ik weet dat het bij de herstel dienst van jullie GSMs fout zit. Nu had ik toch wel graag vernomen of wij die 36 euro die we onterecht hebben moeten betalen aan jullie, niet kunnen terug krijgen, desnoods in een voucher.