Terug

Niet hersteld onder garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. S.

Naar: KREFEL

05/08/2020

Wij hebben op 16/5 een GSM binnen gebracht voor herstelling onder garantie ref:(20051601892876) , zie bijlage. Na 6 weken op 4/7 zijn wij deze pas kunnen gaan afhalen. Ondertussen had ik al twee keer contact gehad met jullie voor de vraag waar deze GSM blijft. Nu blijkt dat deze defect is door valschade volgens de hersteldienst van Krëfel. Ook geef ik even mee dat er geen enkel krasje zowel op het scherm staat als op het toestel zelf waaruit zou blijken dat deze is gevallen. Maar deze is helemaal niet gevallen we zijn hier eerlijk in en we moeten daarop nog eens 36 euro betalen voor het nazicht. Omdat ik 100% wist dat deze niet gevallen was heb ik hem naar Samsung zelf verzonden en na drie werkdagen, ja je leest het goed 3 dagen, heb ik die zelf terug ontvangen, volledig hersteld onder garantie en met het verslag dat er geen schade is van het vallen. Ik ben altijd al tevreden geweest met alle aankopen die wij via Krëfel in het verleden hebben gedaan, ook toestellen die defect waren onder garantie. Daarom dat ik weet dat het bij de herstel dienst van jullie GSMs fout zit. Nu had ik toch wel graag vernomen of wij die 36 euro die we onterecht hebben moeten betalen aan jullie, niet kunnen terug krijgen, desnoods in een voucher.

Berichten (5)

KREFEL

Naar: B. S.

05/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

KREFEL

Naar: B. S.

07/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

B. S.

Naar: KREFEL

07/08/2020

Geachte,Lezen jullie eigenlijk wel mijn mail/vraag? Samsung zelf heeft vast gesteld dat hier geen valschade is. Ik herhaal GEEN VALSCHADE. En omdat het geen valschade is heeft samung het volledig gratis hersteld ONDER garantie. Dus nogmaals hier is een foute diagnose gesteld door jullie herstel centra. Ik wil daarom alsnog mijn 36 euro terug die jullie hebben aangerekend. Mvg

KREFEL

Naar: B. S.

07/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

KREFEL

Naar: B. S.

11/08/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform