Beste Met kerst heb ik een vivabox gekregen ' 3 dagen weekendtrip'. Ik wou die zo rap mogelijk gebruiken omdat er staat dat hij in september al vervalt. Dus keek ik om samen met mijn vriend een reis te boeken naar Alicante (B en B hotel, gevonden in het boekje). Ik was dat weekend er heel druk mee bezig en wou zo rap mogelijk boeken want de vliegtuigen stonden goedkoop. Dus ik zocht op in het boekje hoe ik moest boeken. En er stond een site die van Hutosa en een e-mailadres. Ik had een mail gestuurd maar het duurde even voor ze antwoordde . Dus had ik besloten om online te boeken, want dat stond in het boekje. Er stond nergens hoe ik anders moest boeken.Ik had al op de site gezocht van vivabox maar vond dit hotel niet terug. Even later kreeg ik dan een mail terug van hutosa en ze vertelde mij dat ik de bon NIET kon gebruiken. Omdat het 2 verschillende boekings zijn, wat ik versta maar het is VIVABOX die niet duidelijk in hun boekje heeft gezegt hoe ik moet boeken. Dus heb heel wat contact gehad met vivabox zelf, en uiteindelijk kwam het erop neer dat het mijn fout was, dat ik via mail moest boeken. Uiteindelijk had er iemand gebeld van vivabox naar mij en ze zeiden dat ze niets konden doen en dat het kon dat ik een verouderde versie had gekregen waar NIET in stond dat ik via mail MOEST boeken. Dus ik had een reisje geboekt met een paar nachten bij maar dit wil nu zeggen , dat ik de 2 nachten en 3 dagen waar ik recht op heb ook zelf moet betalen.Uiteindelijk vertelde vivabox ook dat ik zelf tussenbeide moest komen en zelf konden ze niets doen. In hun mails staat er dat ik via mail MOEST boeken zoals in de brochure uitgelegd maar dat staat nergens in de brochure vermeld! En sindsdien heb ik niets meer van hen gehoord.