Terug

Niet gevraagde installatie en verandering van contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. L.

Naar: Proximus

01/09/2024

Korte beschrijving van uw probleem Dag. Om de paar maanden ontvang ik een bericht van Proximus dat mijn bestelling voor de verandering van mijn contract aanvaard is. Dit ,terwijl ik niets besteld of aangevraagd heb. Ik bel naar de klantendienst om dit te melden en de bestelling wordt zogezegd '' geannuleerd''. Vorige week werd ik weer opgebeld om te vragen wanneer de technicus kon komen.Er werd mij ook duidelijk gezegd dat dit helemaal kosteloos is. Ik heb nog eens gezegd dat ik niets besteld had.Dit werd zogezegd genoteerd. En dan, weer een email dat mijn bestelling goed aanvaard is met een datum wanneer de technicus gaat komen en dat er kosten zijn van 59 euro . Ik ben het echt beu telkens te moeten bellen om te zeggen dat ik niets besteld heb. Ik vind het een zeer agressieve en niet correcte manier van handelen. Ik zie geen andere uitweg dat uw tussenkomst te vragen. Alvast bedankt. M.Lehrer Klantnummer proximus 612177004

Berichten (1)

Proximus

Naar: M. L.

12/09/2024

Beste,Wij merken op dat de klant gedocumenteerd staat in een lijst om over te schakelen naar Fiber.Momenteel is dit nog niet mogelijk, wij hebben de klant van de lijst laten schrappen.Op deze manier zal er geen vraag meer komen voor installatie.Wij hopen u met bovenstaande informatie van dienst te zijn geweest;Met vriendelijke groetenHet Proximus teamStefanieConnect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-09-01-11.00.30.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921011670802]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform