Korte beschrijving van uw probleem
Dag.
Om de paar maanden ontvang ik een bericht van Proximus dat mijn bestelling voor de verandering van mijn contract aanvaard is. Dit ,terwijl ik niets besteld of aangevraagd heb. Ik bel naar de klantendienst om dit te melden en de bestelling wordt zogezegd '' geannuleerd''.
Vorige week werd ik weer opgebeld om te vragen wanneer de technicus kon komen.Er werd mij ook duidelijk gezegd dat dit helemaal kosteloos is. Ik heb nog eens gezegd dat ik niets besteld had.Dit werd zogezegd genoteerd. En dan, weer een email dat mijn bestelling goed aanvaard is met een datum wanneer de technicus gaat komen en dat er kosten zijn van 59 euro . Ik ben het echt beu telkens te moeten bellen om te zeggen dat ik niets besteld heb. Ik vind het een zeer agressieve en niet correcte manier van handelen.
Ik zie geen andere uitweg dat uw tussenkomst te vragen.
Alvast bedankt.
M.Lehrer
Klantnummer proximus 612177004