Beste,Op mijn laatste Proximus-factuur zie ik wekelijks een bedrag verschijnen van 4,99€ onder benaming Diensten van Derden, in dit geval Moxi Games. Ik neem contact op met de klantendienst van Proximus, en zij beweren dat ik had moeten ingaan op een GRATIS ?? SMS bericht van Moxi Games om dit te annuleren, terwijl ik niet eens die dienst op voorhand heb aangevraagd of als rechtspersoon heb ondertekend. Dit SMS-bericht had ik beschouwd als Spam, en derhalve was ik er niet op ingegaan. Proximus zegt dat ik moet klacht indienen bij Moxi Games en niet bij hen ?? Hoe kan het zijn dat malafide bedrijven via het SMS nummer 8838 Proximus- ondernemingsklanten bestoken met dergelijke onwettelijke praktijken, terwijl Proximus NOOIT op voorhand hier informatie van heeft verstrekt. Proximus zegt dat ik wel aan hen moet betalen, en het geld moet terugvorderen bij Moxi Games, maar dit is volgens mij niet correct !Graag uw advies. Met vriendelijke groeten, Peter Bruyneel