Afgelopen weekend (04.06.2023) bestelde wij bij Nespresso 250 koffie capsules. In onze winkelmand stonden 2 geschenken, namelijke 2x receptieglazen en 1 cantuccini. Bij de levering vanmorgen waren deze items niet aanwezig. Voor deze bestelling gebruikte wij een kortingscode.Na contact met de klantendienst op 05.06.2023 werd er ons vermeld dat de geschenken niet geldig zijn met kortingscodes. Er werd gezegd dat er steeds vermeld word dat acties niet cummuleerbaar zijn met andere promoties. Promoties zijn verschillend van geschenken. Bij het vermelden dat na het ingeven van de kortingscode de geschenken nog steeds aanwezig waren in de winkelmand werd hier geen gehoor aan gegeven. Op deze manier word de klant misleid door verkeerde informatie dat men wel recht heeft op een geschenk. Indien men geen recht zou hebben op een geschenk zouden deze moeten verdwijnen na het ingeven van een kortingscode, maar dat was niet het geval. De geschenken waren na het ingeven van de kortingscode nog steeds zichtbaar in de winkelwagen dus verwacht de klant ook dat deze geleverd worden.