Terug

Niet geleverde goederen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. Y.

Naar: MediaMarkt

16/02/2024

Ik heb een koffiezetapparaat besteld op 12/02/2024, op uw website staat dat het op voorraad is en de volgende dag geleverd zal worden. Ik heb nooit een trackingnummer ontvangen, ik heb uw bedrijf elke dag gebeld sinds 12/02/2024, elke dag zeggen jullie dat iemand contact met me zal opnemen maar dat doen ze nooit en het is nu vrijdag 16/02/2024 en nog steeds niets. Dit was voor mijn bedrijf en het uitblijven van deze levering heeft me extra gekost voor een tijdelijke oplossing. Ik wil een compensatie van 500 euro extra voor mijn tijd en de tijdelijke oplossing.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform