Terug

Niet geleverde diensten

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. W.

Naar: Telenet

27/11/2025

Via dommiciering betaal ik voor internet,TV,vaste teleoon en 1 mobiele telefoon. Ik betaal meer dan 94 euro bij Telenet. Ik stel vast dat ik via de mobiele telefoon geen ontvangst heb. Via een correspondent van Telenet kom ik te weten dat de dichtstbijzijnde mast gelegen is in Veerle, Kwade Plas en ik dus geen ontvangst heb. Eigenlijk heb ik een vaste telefoon moeten nemen omdat men mij via mobiele telefoon niet kan bereiken. Ik vraag gewoon een compensatie voor dit ongemak. Telenet weigert. Eigenlijk wist telenet dat men mij die service niet kon geven en men rekent die mij wel aan. Ik vraag gewoon een gratis telefoon en gratis mobiele telefoon want men laat mij betalen voor iets dat ik niet krijg.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform