Beste,Op 24/08 heb ik een eerste keer melding gemaakt dat het onmogelijk is om van mijn gsm naar mijn tv te streamen via jullie (Telenet TV app), hier zijn enkele dagen gesprekken gevoerd met jullie dienst via whatsapp. op 04/09 heb ik met een technicus van jullie gesproken en die zei dat de oorzaak gevonden was en dat hij dit zou laten behandelen door een achterliggende dienst.Nu, 11/10 is dit probleem nog steeds niet behandeld geweest en kan ik nog steeds geen TV zien. Ik weiger dan ook om de factuur (2339113608xx periode 20/09 - 19/10)) te betalen aangezien ik geen gebruik kan maken van deze aangerekende dienst en zal hier dan ook geen nalatigheid kost voor betalen. Gelieve deze factuur te herzien en mij een alleen aan te rekenen van de diensten waar ik gebruik kan van maken.Graag zou ik ook een deftige vergoeding terugkrijgen van de factuur (2339097378xx periode 20/08 - 19/09) die ik reeds betaald heb.Alvast bedankt