Terug

niet geleverde diensten internet en digitale tv en werkende datasimkaart

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

A. B.

Naar: Telenet

17/11/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met referentie 1209031672. Op 25 september 2024 en meerdere keren later in 2024 werden mijn diensten internet en dus ook digitale TV onderbroken gedurende verschillende perioden. Zo ook in 2025 op 30, 31 januari, 1 februari, op 8 , 10, 11, 12, 14, 18, 19, 20, 21 , 22, 25 maart 2025 op 12, 13, 15, 30 april 2025, op 24,26 mei 2025, op 10,23,24, 25 juni 2025, op 9, 22, 27, 29 juli 2025, op 5 augustus 2025. op 1, 5 ,6, 8, 10, 22, 29, 30 september, op 3, 5, 8, 16, 17 oktober 2025. en nog meerder momenten die niet meer door mij werden geregistreerd, haperend, traag of geheel onderbroken internet en bij haperend en onderbroken internet dus ook geen digitale TV. Onlangs dan maar de datasimkaart aangevraagd om via een hotspot internet te bekomen, activatie volgens instructies werkte niet, Telenet heeft datakaart op afstand geactiveerd, helaas op dit moment 17 november 2025 geeft ook de datakaart problemen en is wederom niet actief. Dit heeft geleid tot vele ongemakken, het niet online kunnen gaan, geen werkzaamheden kunnen uitvoeren, niet kunnen gamen, niet kunnen netflixen, geen TV kunnen kijken. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de 5 dagen de betrokken diensten opnieuw te herstellen en een goed werkende internetverbinding te leveren en een datasimkaart te leveren die actief blijft. Ik verzoek tevens een schadevergoeding van 15 maanden a € 81,58 (kostprijs abonnement internet en TV) = 1.223,70 euro, overeenkomstig de geldende regelgeving. Dit omdat ik al meer dan een jaar geen degelijke internetverbinding heb ontvangen en u dus niet geleverd heeft waar ik abonnementsgeld voor heb betaald. Met vriendelijke groet, A. Bel

Bemiddeling door Testaankoop 05 december 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform