Terug

Niet geleverde bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: Telenet

16/01/2024

Op 3/01 heb ik bij Telenet een Apple iPhone 15 Pro 256GB Black Titanium besteld. Ik kreeg toen de melding van PostNL dat het toestel de dag erna al ging geleverd worden. Helaas niemand gezien en kreeg ik ook geen nieuwe info via de Track&Trace, buiten Bezorgtijd wordt berekend. Contact opgenomen met PostNL en ongeveer de 6de persoon gaf mij eindelijk iets meer informatie: pakket was uitgescand bij het sorteercentrum maar de levering is niet doorgegaan en het pakket is ook niet meer terug ingescand in het sorteercentrum. Dus het pakket is verdwenen. Bij PostNL zeggen ze dan dat ik contact moet opnemen met de afzender, Telenet dus, omdat enkel zij een onderzoek kunnen starten om te zien waar het pakket is. Dus via de social media kanalen heb ik mijn verhaal gedaan en kreeg ik telkens hetzelfde, doorgegeven naar de achterliggende dienst en klaar. Helaas is dit echt niet klantvriendelijk. Ik weet niet wat er is doorgegeven naar de achterliggende dienst, gaan ze een onderzoek aanvragen bij PostNL? Of gaan ze een nieuwe toestel alsnog opsturen? Of gaan ze mijn geld terugstorten? Wat doet die achterliggende dienst? Ik ben zelfstandig, ik ontwikkel websites/apps en dus is dit een toestel dat ik nodig heb voor mijn werk! Ik kan niet nog x aantal weken wachten tot er ergens bij PostNL iemand zegt, het zal wel weg zijn. Ik wil ofwel mijn geld terug of gewoon het bestelde product! Als business klant, en al jaren klant bij Telenet, verwacht ik toch gewoon het minimum aan dienstverlening en een reeds betaald product verwacht ik ook van dat ik dit dan ook effectief krijg! Dus ofwel krijg ik asap een nieuw toestel opgestuurd ofwel wil ik mijn geld terug en bestel ik het toestel wel bij een ander bedrijf.

Berichten (3)

Telenet

Naar: I. D.

17/01/2024

Beste,Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht.Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie.Met vriendelijke groet,PetraTelenet Value CenterConfidential - Limited***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************

I. D.

Naar: Telenet

22/01/2024

Graag een update omtrent mijn niet geleverde bestelling. Ik wacht nu al 3 weken, voor iets dat letterlijk de dag na bestelling ging geleverd worden. Ik verwacht daarnaast toch ook een compensatie voor al deze rompslomp. Het eindeloze contact opnemen met de klantendienst die me dan 6 verschillende antwoorden geeft op 1 dag, om dan te horen via PostNL dat er pas vorige week vrijdag een onderzoek is opgestart daar! Terwijl ik op 8/01 al het antwoord kreeg van de klantendienst dat dit aangemaakt was! Onaanvaardbaar om zo met trouwe business klanten om te gaan...

Telenet

Naar: I. D.

23/01/2024

Beste mevrouw De Tollenaere, Helaas is er nog geen update beschikbaar. Zodra dit beschikbaar is brengen wij u onmiddellijk op de hoogte. Met vriendelijke groet, Telenet Customer Relations Confidential InternalConfidential Internal ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform