Op 3/01 heb ik bij Telenet een Apple iPhone 15 Pro 256GB Black Titanium besteld. Ik kreeg toen de melding van PostNL dat het toestel de dag erna al ging geleverd worden. Helaas niemand gezien en kreeg ik ook geen nieuwe info via de Track&Trace, buiten Bezorgtijd wordt berekend. Contact opgenomen met PostNL en ongeveer de 6de persoon gaf mij eindelijk iets meer informatie: pakket was uitgescand bij het sorteercentrum maar de levering is niet doorgegaan en het pakket is ook niet meer terug ingescand in het sorteercentrum. Dus het pakket is verdwenen. Bij PostNL zeggen ze dan dat ik contact moet opnemen met de afzender, Telenet dus, omdat enkel zij een onderzoek kunnen starten om te zien waar het pakket is. Dus via de social media kanalen heb ik mijn verhaal gedaan en kreeg ik telkens hetzelfde, doorgegeven naar de achterliggende dienst en klaar. Helaas is dit echt niet klantvriendelijk. Ik weet niet wat er is doorgegeven naar de achterliggende dienst, gaan ze een onderzoek aanvragen bij PostNL? Of gaan ze een nieuwe toestel alsnog opsturen? Of gaan ze mijn geld terugstorten? Wat doet die achterliggende dienst? Ik ben zelfstandig, ik ontwikkel websites/apps en dus is dit een toestel dat ik nodig heb voor mijn werk! Ik kan niet nog x aantal weken wachten tot er ergens bij PostNL iemand zegt, het zal wel weg zijn. Ik wil ofwel mijn geld terug of gewoon het bestelde product! Als business klant, en al jaren klant bij Telenet, verwacht ik toch gewoon het minimum aan dienstverlening en een reeds betaald product verwacht ik ook van dat ik dit dan ook effectief krijg! Dus ofwel krijg ik asap een nieuw toestel opgestuurd ofwel wil ik mijn geld terug en bestel ik het toestel wel bij een ander bedrijf.