Beste, mijn bestelling BE3A0320436OR van 7 december werd nog niet geleverd. Op 8 december ontving ik nochtans een verzendbevestiging, en even later, dezelfde dag, een mail van de post om te melden dat Dolce Gusto mijn bestelling via bpost zou laten leveren. Daar ik daarna niets meer hoorde heb ik op 12 december telefonisch contact genomen met de klantendienst, en als reactie ontving ik een mail die bevestigde dat mijn bestelling nog niet geleverd werd omdat er vertraging opgelopen was als gevolg van de vele bestellingen, maar dat er alles aan gedaan werd om zo snel mogelijk te leveren. Daar ik op 15 december nog niets gehoord had heb ik een mail verzonden naar de klantendienst. Ik heb dan een mail ontvangen om te melden dat mijn vraag naar de betrokken dienst gestuurd was, en dat ik informatie zou ontvangen zodra er informatie beschikbaar zou zijn. Omdat ik niets meer hoorde heb ik opnieuw telefonisch contact genomen, en iedere keer kreeg ik een vriendelijke telefoniste die bevestigde dat de bestelling niet geleverd was, en dat ze zou zorgen dat er nu iets met mijn bestelling zou gebeuren. Maar er is nog niets gebeurd. Er werd mij ook een formulier beloofd om te kiezen tussen een heruitzending (het zou ondertussen duidelijk zijn dat het probleem bij bpost is) of terugbetaling, maar dit formulier heb ik ook nooit ontvangen. Straffer is dat ik de klantendienst niet meer kon bereiken met de telefoon die ik altijd gebruikt had. Om de klantendienst op 26 december te bereiken heb ik een andere telefoon moeten gebruiken (nummer geblokkeerd?). Graag had ik een snel en duidelijk antwoord ontvangen met een duidelijke oplossing: liefst onmiddellijke heruitzending (mijn bestelling was gemaakt met een interessante promotie), of terugbetaling, maar dan verwacht ik wel een commerciële geste daar ik daardoor de voordelen van de promotie verlies. Ik ben al jaren klant bij Dolce Gusto en ik verwacht als trouwe klant een betere behandeling.