Terug

Niet-geleverde bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Proximus

12/11/2018

Op 9 oktober 2018, bestel ik via de proximus website een smartphone (Huawei P20 pro Blue) + abonnement: Mobilus S (15€.) + data 2GB (10€.), zoals in hun promotie stond aangeduid en betaal ik een voorschot van 199€. , dat ik onmiddellijk met mijn mastercard heb voldaan.Op 11 oktober 2018 stuurt Proximus mij een SMS:Proximus info: Beste klant, je nieuwe product DataPhone (2 GB) zal geactiveerd worden op je mobiele nummer 0494680762 samen met de levering van je smartphone.Eveneens op 11 oktober stuurt Proximus mij volgend bericht, waarbij de link verwees naar deze bestelling:Beste Proximus-klant, om je installatie te vervolledigen moet er een technicus bij je langskomen. Je kunt je afspraak zelf plannen via https://www.proximus.be/order-completion/nl/all/index.html?token=z5k4m6w4 . Of bel ons op 0800 22 800. Ter info: je bestelreferentie is R4WEBSHOP001985826. Tot binnenkort! Het Proximus-teamOp donderdag 17 oktober krijg ik volgende SMS:Info Proximus: Uw aanvraag met referentie 35899434 is nog in behandeling. U krijgt er binnenkort meer informatie over.Op vrijdag 19 oktober krijg ik volgend bericht:Beste Proximus-klant, door het grote succes van onze aanbiedingen zal de levering van je bestelling wat later plaatsvinden. We volgen het in elk geval goed op en houden je op de hoogte. Bedankt voor je begrip. Tot binnenkort!Op myproximus.be stond tot 11 november mijn bestelling nog steeds genoteerd: Op vrijdag 9 november begeef ik me naar de Proximus winkel in Geraardsbergen om één en ander te regelen. Daar vertelt men me dat mijn bestelling op 11 oktober door Proximus werd geannuleerd ! Ik wist daar niets van. Dus bel ik naar Proximus en daar zegt de dame mij dat inderdaad mijn bestelling werd geannuleerd en dat ze een klachtendossier zal opmaken, wat ze ook heeft gedaan.Op maandag 12 november ’18 word ik telefonisch op de hoogte gebracht dat mijn smartphone Huawei P20 pro Blue niet meer in stock is en dat ze het voorschot zal terugstorten. Dit terwijl er nog wel apparaten van hetzelfde merk, zelfde prijs, andere kleur beschikbaar zijn, maar aan voorwaarden die niet meer zo voordelig zijn. Bovendien heeft men nu de Huawei P20 pro black ook al uit de voordelige promoties gehaald.Ik heb een klacht ingediend bij de ombudsdienst voor telecommunicatie.

Berichten (2)

Proximus

Naar: A. C.

13/11/2018

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192948172906]

Proximus

Naar: A. C.

13/11/2018

Dag mevrouw, /Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat de klant alle nodige informatie telefonisch heb gegeven.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192948189249]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform