Terug

niet geleverde bestelling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. S.

Naar: bpost

22/09/2025

Voor de tweede maal op 2 weken ben ik geconfronteerd met een onaangename situatie betreffende een bestelling bij bol.com. Het gaat om een smartphone die op maandag 22/09 tussen 17u35 en 19u35 via bpost geleverd zou worden. Ik ben die dag thuisgebleven om het pakket persoonlijk in ontvangst te nemen dit vooral gezien mijn slechte ervaring met een voorgaande levering. Toch ontving ik op 22/9 om 16u56 het volgende bericht: “Je pakje kon vandaag niet geleverd worden door de postbode. Hij probeert het de volgende werkdag opnieuw aan te bieden.” Na controle van mijn videodeurbel kan ik echter vaststellen dat er op dat tijdstip geen enkele poging tot levering werd ondernomen. Dit is inmiddels de tweede keer dat ik met een dergelijk probleem te maken krijg. Ik heb intussen een klacht ingediend bij bol.com, die dit eveneens zal doorgeven aan bpost. Dit is blijkbaar de procedure volgens bpost om klacht in te dienen. Men moet zich tot de afzender richten. Ik wens hiermee te benadrukken dat dergelijke praktijken onaanvaardbaar en klantonvriendelijk zijn. Ik verwacht dat dit verder onderzocht wordt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform