Geachte mevrouw/heer,
Op 16 augustus 2024 heb ik een pre-order geplaatst voor het product "PS5 Warhammer 40K Space Marine 2" via uw website. De verwachte leverdatum van dit product was 9 september 2024.
Helaas heb ik tot op heden geen ontvangstbevestiging gekregen, noch een mail van de post dat mijn bestelling onderweg is. Bovendien zie ik op Facebook vergelijkbare klachten van andere klanten, wat mijn bezorgdheid verder vergroot. Pogingen om contact op te nemen met uw bedrijf via e-mail en telefoon zijn tot nu toe zonder resultaat gebleven.
Dit heeft geleid tot aanzienlijke ongemakken, aangezien ik al had gerekend op de levering van mijn bestelling op de beloofde datum en ik geen informatie heb ontvangen over de status ervan.
Daarom verzoek ik u om mij onverwijld en uiterlijk tegen 17 september 2024 te informeren over de status van mijn bestelling en deze alsnog te leveren. Mocht dit niet mogelijk zijn of mocht er verdere vertraging optreden, verzoek ik u vriendelijk om mijn betaling van 57,48 euro terug te storten.
Met vriendelijke groeten,
Noah Fransen